19 мая, воскресенье
С картинками
Текстовый вид
ru
Украинский
Русский
Натхнення дня: новий кампейн Answear.ua «Життя вдягни у те, що цінне»
Натхнення дня: новий кампейн Answear.ua «Життя вдягни у те, що цінне»

Натхнення дня: новий кампейн Answear.ua «Життя вдягни у те, що цінне»

Речі супроводжують нас у різні моменти. Часом вони для нас — прикраса, маска, захист від зовнішнього світу, а іноді — продовження чи відображення нашого внутрішнього світу, літопис особливих почуттів і спогадів. Саме речам, які ми самі наповнюємо сенсами і які наповнюють сенсами наші будні, присвячена нова кампанія Answear.ua «Життя вдягни у те, що цінне».

«Мода — це наче форма зовнішнього маніфесту, що відображає наші цінності. Адже, погодьтеся, цінність для нас має не саме взуття, а те, що ми пробігли в ньому марафон, а синя сукня — не просто річ, а спогад про найкрасивіший захід сонця у Барселоні, — говорить Марта Савіцка, директорка з іміджевого маркетингу компанії Answear.ua.

«Життя вдягни у те, що цінне» — це не просто слоган, це ідея, яка буде супроводжувати довгострокову комунікацію Answear.ua. За стратегію та концепцію відповідає відома агенція Saatchi&Saatchi. Життєствердний відео- та фотоматеріал був відзнятий у чарівному Лісабоні. Режисеркою стала Стелла Консонні (Stella Consonni), досвідчена режисерка і фотографиня, яка працювала над кампаніями для Gucci, Burberry та Vogue.

«Стелла ідеально вловила суть того, що ми хочемо передати в новій іміджевій комунікації Answear.ua: баланс між модою, повсякденним життям і справжніми цінностями. У її роботах можна побачити душевність та увагу до деталей. Її неймовірні витвори запам`ятовуються», — зазначає Марта Савіцка.

Обличчям кампанії «Життя вдягни у те, що цінне» стала бразильська акторка та модель Фатіма Бруненго. Образи, в яких вона з`являється на екрані, є відображенням характерного стилю Answear. Кожен кадр — це маленька розповідь, що складається в цілісну поетичну історію, в якій поєднуються мода і lifestyle.

Кампанія «Життя вдягни у те, що цінне», яка є частиною довгострокової комунікації в сегменті преміум-моди, стартує одночасно у всіх 12 країнах, де працює Answear. В асортименті ви знайдете ретельно відібрані товари від понад 500 ексклюзивних світових брендів, таких як: Boss, Polo Ralph Lauren, Calvin Klein, Liu jo, Pinko, Michael Kors, Torry Burch, Swarovski, Diesel, Moschino Jeans, Victoria Beckham або Furla.

«Ми показуємо, що стиль — це не тільки вибір речей, а також люди і місця, з якими ми пов`язані і які залишаються для нас дорогими спогадами. У всьому цьому мода стає вираженням цінностей, а шопінг — унікальним досвідом, що приносить багатий спектр емоцій та відчуттів. У нашій кампанії ми ставимося до речей винятково, преміально, саме так, як вони на те заслуговують», — резюмує Марта Савіцка.


Источник материала
Поделиться сюжетом