20 мая, понедельник
С картинками
Текстовый вид
ru
Украинский
Русский
Electronic Arts розглядає можливість розміщення реклами в ААА-іграх
Electronic Arts розглядає можливість розміщення реклами в ААА-іграх

Electronic Arts розглядає можливість розміщення реклами в ААА-іграх

Вже давно існує припущення, що великі компанії візьмуть на озброєння внутрішньоігрову рекламу.

Наразі цю стратегію підтвердив голова Electronic Arts Ендрю Вілсон.

Під час останньої конференції з інвесторами він заявив: «Реклама може стати для нас значним фактором росту».

І всередині компанії вже є команди, які вивчають можливості впровадження реклами всередину ігрового процесу.

Для компанії це не перший досвід.

У 2020 році EA розміщувала внутрішньоігрову рекламу серіалу The Boys у спортивній грі UFC 4.

Тоді гравці вкрай негативно сприйняли експеримент, і рекламу швидко видалили.

У далекому 2004 році у Need for Speed: Underground 2 були внутрішньоігрові банери з рекламою.

Також були спроби інтеграції реклами в Battlefield 2142 та Need for Speed ​​Carbon.

Щось подібне траплялося і в інших ігрових компаній.

Впровадження реклами виглядає логічним розвитком рекламного ринку для безплатних ігор.

Однак у випадку Electronic Arts йдеться про дорогі ігри ААА-рівня вартістю від 70 доларів і вище.

І це вже доволі неоднозначне рішення.

Хоча на тлі численних заяв про те, що розробка великих проєктів дорожчає, поява реклами буде одним зі способів покриття витрат.

Tom's Hardware.

Источник материала
Поделиться сюжетом