Вже давно існує припущення, що великі компанії візьмуть на озброєння внутрішньоігрову рекламу.
Наразі цю стратегію підтвердив голова Electronic Arts Ендрю Вілсон.
Під час останньої конференції з інвесторами він заявив: «Реклама може стати для нас значним фактором росту».
І всередині компанії вже є команди, які вивчають можливості впровадження реклами всередину ігрового процесу.
Для компанії це не перший досвід.
У 2020 році EA розміщувала внутрішньоігрову рекламу серіалу The Boys у спортивній грі UFC 4.
Тоді гравці вкрай негативно сприйняли експеримент, і рекламу швидко видалили.
У далекому 2004 році у Need for Speed: Underground 2 були внутрішньоігрові банери з рекламою.
Також були спроби інтеграції реклами в Battlefield 2142 та Need for Speed Carbon.
Щось подібне траплялося і в інших ігрових компаній.
Впровадження реклами виглядає логічним розвитком рекламного ринку для безплатних ігор.
Однак у випадку Electronic Arts йдеться про дорогі ігри ААА-рівня вартістю від 70 доларів і вище.
І це вже доволі неоднозначне рішення.
Хоча на тлі численних заяв про те, що розробка великих проєктів дорожчає, поява реклами буде одним зі способів покриття витрат.
Tom's Hardware.