Белла Хадід, яка рік тому призупинила модельну кар’єру через загострення хвороби Лайма, провела цей час не тільки з турботою про своє фізичне та ментальне здоров’я, над розвитком стосунків із новим бойфрендом Аданом Бануелосом, а й підготовкою до чогось грандіозного й абсолютно нового для себе. Днями американська модель представила світу свій парфумерний бренд Orebella, який, за її словами, зволожує шкіру і навіть підсилює ауру людини.
Як розповіла Белла в інтерв’ю Allure, новий бізнес вона вважає віддушиною, адже в свою модельну кар’єру вона вклала багато праці та зусиль, але так і не відчула віддачі. Натомість захоплення парфумерією зцілює її і ще більше зміцнює зв`язок з природою. До того ж через свою хворобу Белла не може користуватися звичайними ароматами зі спиртом у складі, які одразу провокують висипання на тілі. Але відмовитися від ароматів зовсім дівчина не могла, оскільки для її арабської родини запахи завжди відігравали особливу роль. Кілька років тому Белла дізналася, що її дядько Махмуд у 70-х роках виготовляв ефірні олії. Зацікавившись цим, Хадід сама почала експериментувати з оліями, змішувати і розливати їх на сімейній фермі у Пенсільванії. Так через п’ять років світ побачив бренд Orebella.
До речі, назва бренду походить від прізвища Белли та вимовляється «аура-белла». У перекладі з арабської «хадід» означає залізна руда, що є природнім матеріалом. Як зазначено на офіційному сайті, косметична продукція Orebella створена з «двофазної формули». Перший шар складається з ароматерапевтичних ефірних олій, а другий – сумішей сніжного гриба та пʼяти олій: ши, оливи, камелії, мигдалю, жожоба. Парфум виготовлений на основі безпечних компонентів, які доглядають за шкірою, підходить для чутливої шкіри та перевірений дерматологами.
«Я так пишаюся Orebella. Це була справжня мрія та пристрасть, яка завдяки всесвіту та автентичній відданості змогла стати брендом. Це арт-проєкт, який перетворився на продукт, який я можу носити на своєму тілі та впевнено хизуватися ним — ностальгічний, свіжий, зручний і сексуальний. Створені аромати є сумішшю мого минулого, мого теперішнього та майбутнього», — коментує запуск Белла.
Orebella на сьогодні пропонує три унікальні аромати: Window2Soul, Salted Muse та Blooming Fire.
Window2Soul є квітковим та підійде для поціновувачів легких запахів. Аромат поєднує у собі свіжий лимон, жасмин, букет гранованих троянд, свіжу зелень з бобами тонка.
Salted Muse вирізняється морським ароматом. Під час використання цієї композиції можна відчути приємні ноти рожевого перцю, морської солі, оливи, лаванди у контрасті з хрусткою амброю та деревиною.
Blooming Fire є найпопулярнішим ароматом. На офіційному сайті бренду Orebella вказано, що усі великі флакони вже розпродані, але є змога придбати парфум у розмірі 10 мл. Теплий квітковий аромат виробу відчувається завдяки екзотичній пачулі, таїтянській квітці моної та бергамоту.
Аромати, розроблені у співпраці з парфумерними будинками Firmenich та Robertet, представлені у трьох розмірах — 10 мл, 50 мл та 100 мл. Дизайн упаковки є сучасною інтерпретацією вінтажної парфумерної колекції матері моделі — Йоланди Хадід.
Парфуми зʼявилися у продажу онлайн 2 травня, а вже з 10 травня продукцію також можна придбати у мережі магазинів косметики «Ulta Beauty» у США.
Запуск свого бренду Белла Хадід вирішила відсвяткувати гучною вечіркою. Для особливого приводу модель обрала сукню Roberto Cavalli з весняної колекції 2003 року. З косметичним дебютом Беллу прийшли привітати рідні, друзі та, звісно, коханий — професійний вершник Адан Бануелос. Атмосферними світлинами з вечора (з обіймами та поцілунками) Хадід щедро поділилася в своєму Instagram.