У травні Грузія провела Culture Week Tbilisi — подію, яка поєднує мистецтво, перформанс та моду. Захід організували у Factory Tbilisi — колишній фабриці Coca-Cola, яку переосмислили як культурний центр.
На Culture Week Tbilisi молодь продемонструвала, наскільки культура тісно пов’язана з політикою. Подія стала закликом до діалогу про мистецтво та ширші суспільні проблеми. Вона також підкреслила напругу між самовираженням і політичними реаліями.
Подія розгорнулася на тлі протестів, цього разу пов’язаних із законопроєктом «Про прозорість іноземного впливу». Згідно з ним, неурядові організації та ЗМІ, у яких закордонне фінансування становить понад 20% річного доходу, мають реєструватися як «організації, що висловлюють інтереси іноземної сили». Громадяни Грузії вбачають в такому законопроєкті загрозу свободі слова та євроінтеграції країни.
«Це контекст, у якому розвинувся Culture Week, і значення кожної виставки та роботи митця збільшилося — вийшло далі, ніж початковий задум, і стало власним протестом на захист права говорити, творити та створювати історії без будь-якого контролю», — підкреслює видання Metal.
На Factory Tbilisi митці презентували інсталяції, фотопроєкти, роботи зі скульптури та живопису.
Модні покази в межах події відтворили стан країни та відчуття, які креативна індустрія має в цей складний час.
У ексклюзивному фоторепортажі від Лізи Приходько ELLE ділиться, яким був Culture Week Tbilisi.