Залізна ластівка: ювелірний дім SOVA презентував нову колаборацію із The HARDKISS
Залізна ластівка: ювелірний дім SOVA презентував нову колаборацію із The HARDKISS

Залізна ластівка: ювелірний дім SOVA презентував нову колаборацію із The HARDKISS

Ювелірний дім SOVA презентував другу колаборацію з Юлією Саніною, фронтвумен рок-гурту The HARDKISS. У центрі нової колекції — ластівка, що символізує свободу, волелюбність і безбар’єрність як в думках, так і в діях.

До лінійки увійшли прикраси з жовтого золота: моносережки, кольє, персні, браслет, а також дві брошки, одна з яких виконана в сріблі. Аби досягти ідеальної рельєфної форми пташки, ювеліри SOVA використали техніку лазерного монтування. Кожну ластівку майстри власноруч оздобили технікою родіювання на кінчиках крил. 

Колаборація має благодійну мету:  5% з продажів колекції прикрас буде спрямовано до SUPERHUMANS — сучасного центру з протезування, реконструктивної хірургії та реабілітації постраждалих від війни.

Залізна ластівка: ювелірний дім SOVA презентував нову колаборацію із The HARDKISS - Фото 1

Залізна ластівка: ювелірний дім SOVA презентував нову колаборацію із The HARDKISS - Фото 2

Залізна ластівка: ювелірний дім SOVA презентував нову колаборацію із The HARDKISS - Фото 3

«Наша попередня колаборація з SOVA була присвячена різноманітності краси жінки, рокова і ніжна, різна і така прекрасна. Ми продовжуємо тематику свободи та інклюзивності й присвячуємо колекцію тим, хто здатен подолати все і стати маяком для інших. Земна, на перший погляд, але космічна у своїх мріях і сильна у намірах», — поділилася Юлія Саніна. 

«Кожен наш проєкт — це глибоке дослідження теми з якою ми працюємо. Перед зйомкою кліпу наша команда зустрілася з підопічними SUPERHUMANS, аби зрозуміти проблеми, почуття і мрії суперів. Ми відразу відчули, у якій колаборації у нас можуть бути спільні точки дотику. Залізна, волелюбна ластівка — саме той символ, який ідеально описує суперів. Перед режисером відео було завдання підкреслити індивідуальність кожного героя, адже кліп зображує як звичайних танцівників, так і суперів, які об`єдналися в одному проєкті. Без зайвих акцентів у відео показано людей, які живуть поряд з нами. І наше завдання — нормалізувати їх у житті, у рекламі, у кожній медійній і не медійній сфері», — додала Анна Коваль, комерційна директорка SOVA. 

 



Источник материала
loader