Слово стилісту: роль українських брендів у формуванні трендів
Слово стилісту: роль українських брендів у формуванні трендів

Слово стилісту: роль українських брендів у формуванні трендів

Український ювілейний та особливий тиждень моди відбувся. Усі колекції переглянуто та проаналізовано, тож тепер час підбивати підсумки: практичні та профільтровані через багаторічний досвід. Обіцяю пояснити системно, щоб вам було приємно переглядати та щоб за кілька хвилин вашого дорогоцінного часу (бажано за чашкою кави чи чаю) ви отримали візуальний гід на сезон.

Як ви знаєте, бренди представляють свої колекції вже на наступний сезон, тобто зараз, у вересні-жовтні, ми маємо можливість побачити, що буде в тренді на весну та літо 2025 року. Відповідно, нам не потрібно чекати, коли з’являться нові вироби, ми можемо бути на крок попереду. Якщо прочитати між рядками, а ще краще «між швами та лініями», як сказала мені Лілія Літковська, можна побачити не тільки красиву картинку та одяг, а значно більше.

Почати хочу саме з адаптації етномотивів в гардероби, легкого вплетення традиційного в сучасне, але не перебільшеного і ніжного. Саме такі гучні натяки я побачила в показі GUNIA Project. Етнічний одяг уже давно став невіддільною частиною повсякденного гардероба. Мені така тенденція дуже близька. Рекомендую звернути увагу на біле по білому, саме такі варіації костюмів були на моделях під час показу: без яскравих вкраплень, тільки ви, легкий етнонастрій та світлий колір. Реалізувати такі комплекти можна за допомогою однієї деталі — прикраси на довгому шнурку, кризи чи мінімалістичної вишивки на подолі спідниці.

Слово стилісту: роль українських брендів у формуванні трендів - Фото 1

GUNIA Project

Слово стилісту: роль українських брендів у формуванні трендів - Фото 2

GUNIA Project

Слово стилісту: роль українських брендів у формуванні трендів - Фото 3

GUNIA Project

Далі градус дещо підіймається. Починаємо говорити про поєднання маскулінності з фемінними мотивами, що було присутнім на показі the COAT by Katya Silchenko. До речі, саме Катя та її команда продемонстрували колекцію на осінньо-зимовий сезон 2024/25. Тут ідеться про спортивні вкраплення у більш формальні, драматичні та й навіть смарт-кежуальні комплекти. Це один із тих прийомів і трендів, які ми можемо реалізувати не докладаючи багато зусиль: беремо окуляри, які містять будь-який натяк на спортивність, не звертаючи увагу на розмір, форму та колір лінзи. Формули, які я раджу: жакет + спортивні окуляри, пальто + спортивні окуляри, легка романтична сукня + спортивні окуляри.

Слово стилісту: роль українських брендів у формуванні трендів - Фото 4

the COAT by Katya Silchenko

Слово стилісту: роль українських брендів у формуванні трендів - Фото 5

the COAT by Katya Silchenko

Архітектурність, лінійність та переосмислення — саме такою я побачила колекцію бренду SIDLETSKIY, який показав, як нетривіально можна подивитися на, здавалося б, уже звичні вироби. Спробуйте піти таким шляхом: коли купуєте новий жакет, сорочку чи пальто, зверніть увагу на деталі в крої, які чіпляють око (колір ґудзиків, довжину спинки виробу, відкриту лінію плечей чи будь-що інше, що матиме не такий стриманий характер).

Слово стилісту: роль українських брендів у формуванні трендів - Фото 6

SIDLETSKIY

Слово стилісту: роль українських брендів у формуванні трендів - Фото 7

SIDLETSKIY

Слово стилісту: роль українських брендів у формуванні трендів - Фото 8

SIDLETSKIY

Пастельні, сорбетові кольори, ручне та особливе відчуття романтизму — такою для мене була колекція бренду BOBKOVA. Все-таки тут притримайте мою рекомендацію як сакральний скарб на весну-літо і, як тільки відчуєте потепління, ловіться за цей прийом: плетені сабо та романтичні сукні, що втілюють приємні для ока пастельні кольори, фасони, які прилягають до тіла, безпечно відкриту лінію декольте та максідовжину.

Слово стилісту: роль українських брендів у формуванні трендів - Фото 9

BOBKOVA

Слово стилісту: роль українських брендів у формуванні трендів - Фото 10

BOBKOVA

Слово стилісту: роль українських брендів у формуванні трендів - Фото 11

BOBKOVA

Більше природності у тканинах, кольорах, текстурах. Ми розуміємо, що більшість того, що створюється, знаходить натхнення у природі. Тому нам так приємно дивитися на одяг, який відображає подібну атмосферу. Під час презентації лінійки TG Botanical бренд, який, до речі, працює з волокнами коноплі, льону, бавовни та кропиви й приділяє особливу увагу етичним методам виробництва, мені прийшло порівняння, що саме в такому напрямі формування гардероба повинні думати й ми.

Слово стилісту: роль українських брендів у формуванні трендів - Фото 12

TG Botanical

Слово стилісту: роль українських брендів у формуванні трендів - Фото 13

TG Botanical

Слово стилісту: роль українських брендів у формуванні трендів - Фото 14

TG Botanical

Наступна тенденція більше про нові техніки крою, шиття та подачі речей — те, що показала команда Руслана Багінського в курованому просторі RB Artisanal Journey. Він складався з елементів, які є синтезом технік, збережених протягом століть, і сучасних дизайнерських ідей.

Слово стилісту: роль українських брендів у формуванні трендів - Фото 15

Ruslan Baginskiy

Слово стилісту: роль українських брендів у формуванні трендів - Фото 16

Ruslan Baginskiy

Слово стилісту: роль українських брендів у формуванні трендів - Фото 17

Ruslan Baginskiy

Спробуймо трішки змінювати погляд на вже зрозумілі для нас речі, копати в глибину й думати масштабніше про власний стиль, гардероб і тренди — це те, що ми можемо робити з власним гардеробом та стилем.


Источник материала
loader