/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F201%2F80646e35b9f102c39cbc261edd288e0a.jpg)
Гід колекціями Тижня моди в Мілані, про які варто знати
Головний fashion-місяць сезону триває, і наша команда продовжує невідривно слідкувати за показами та презентаціями колекцій сезону весна-літо — 2025 від видатних представників індустрії. У Нью-Йорку ми відзначили лаконічні лінійки Proenza Schouler, Alaїa, Ralph Lauren та інших. Сьогодні ж пропонуємо перенестися до довгоочікуваного Тижня моди в Мілані, де свої новинки вже представили Gucci, Dolce & Gabbana, Fendi, Prada й Bottega Veneta.
Gucci
Натхненням для своєї нової колекції SS25 Сабато де Сарно, який лише рік тому очолив бренд, обрав «момент, коли сонце пірнає в море наприкінці серпневого дня». Атмосфера відпочинку та невимушених літніх днів немовби пронизала образи дизайнера: починаючи від хусток із квітковим принтом і яскравих пляжних капелюхів, закінчуючи теплими відтінками заходу сонця — білим, оранжевим, коричневим і фірмовим бордовим Gucci Rosso Ancora.
![]()
![]()
![]()
Свою лінійку він назвав «Повсякденна велич», і це не спроста. Так, Сабато де Сарно вкотре намагався довести, що одяг Gucci — про зручність і комфорт на щодень. Ця повсякденна велич втілилася в «крої, спідній білизні, шкірі, силуетах 60-х років. Усе це в поєднанні з невтомним дослідженням спадщини бренду».
![]()
![]()
![]()
Подіумом крокували моделі в брюках із низькою посадкою та майках, асиметричних повітряних сукнях, мереживних напівпрозорих варіантах, шкіряних сетах з куртками й спідницями, а також пальтах прямого крою. Окрім цього, дизайнер переосмислив і культову шкіряну сумку з бамбуковою ручкою Gucci Bamboo 1947. Серед взуття він представив високі ботильйони, нижня частина яких нагадувала традиційні для бренду лофери.
![]()
![]()
![]()
![]()
Prada
Колекція, що її чекали, певно, всі поціновувачі моди, щоб врешті дізнатися, які тренди керуватимуть індустрією у наступному весняно-літньому сезоні.
![]()
![]()
![]()
Творчий тандем Міуччі Прада та Рафа Сімонса славиться несподіванками й незвичними експериментами, тож ми ніколи не знаємо, яким постане Prada в новій лінійці. Так сталося і з колекцією SS25. Якщо попередня відзначалася більш кокетливим підходом з безліччю деталей у вигляді бантів, то ця лінійка продемонструвала абсолютно нове футуристичне бачення одягу, «елементи з різних епох, що співіснують одночасно, щоб кинути виклик будь-якій теорії хронології, створюючи неможливі суперечності, точки розбіжностей», як зазначили в нотатках до шоу.
![]()
![]()
![]()
Показ відкрила ніжна сукня з квітковим принтом, яка спершу задала колекції літнього романтичного настрою. Наступний образ уже розвіяв цю атмосферу, показавши моделі з потертостями й масивними металічними деталями, які повністю контрастували з початком. Далі були мініспідниці з ефектом металік, фірмові поло бренду, легінси з ременями, замшеві куртки, сатинові сукні й головний акцент колекції — трапецієподібні спідниці з круглими вирізами. Дизайнери, звісно ж, не забули погратися і з аксесуарами, запропонувавши громіздкі сонцезахисні окуляри вигадливих геометричних форм, ремені з металічними вставками й головні убори, що закривали верхню частину обличчя.
![]()
![]()
![]()
![]()
Dolce & Gabbana
Лінійка бренду, під назвою «Італійська краса», принесла на подіуми Тижня моди в Мілані дещицю атмосфери старого Голлівуду. Усі моделі вийшли на показ у перуках блондинок, що немовби відсилало до образів Мерилін Монро та Марлен Дітріх — культових зірок того часу.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Першою на подіумі з’явилася Вітторія Черетті в білій сукні-бюстьє з конусоподібним бра. За нею послідували моделі в образах із хутряними накидками, обтислих костюмах зі спідницями-олівцями, брючних сетах у смужку та мереживних прозорих сукнях. Практично всі вбрання виділялися деталлю у вигляді бра, натхненим 1950-ми роками. Його дизайнери поєднали як з класичними штанами та корсетами, так і з тренчами й спідницями та жакетами. Серед інших елементів, що стали основою колекції, — квіткові принти з трояндами, бахрома й драпірування на прозорих тканинах. З аксесуарів бренд виділив сумку Sicily, яку переосмислив декоративними ланцюжками й замками.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bottega Veneta
Матьє Блазі у своєму новому шоу переніс нас в атмосферу дитинства та безтурботності, розставивши у front row крісла у вигляді кроликів, сонця, пінгвінів та інших казкових персонажів. Так, дизайнер подарував гостям відчуття свободи та дослідження нового, що вони могли вловити від спостереження за модними експериментами Bottega Veneta.
![]()
![]()
![]()
«У дитинстві є повсякденні пригоди – є відчуття, що все може трапитися, яким би фантастичним воно не було, і ми не дуже зв’язані регулярними очікуваннями та умовностями. Двері відкриті для дивних реальностей і неможливих сценаріїв, які проганяють розчарування. Це про силу щирості над стратегією», — розповів Блазі.
Свою ідею дизайнер втілив через навмисно непропорційний одяг — піджаки, брюки, асиметричні спідниці та сукні. Це нагадало вбрання батьків, яке вирішили приміряти діти. Гра з силуетами, формами та розмірами стала акцентом усієї лінійки SS25.
![]()
![]()
![]()
Образи тварин з’явилися не лише в декорі, а й на окремих елементах одягу: зайчики на сумках чи брошки у вигляді жаб. Завдяки цьому колекція справді вразила гостей грайливістю й дитячим бажанням досліджень і відкриттів.
Однак серед усіх цих мотивів знайшлося місце й для вже традиційних деталей Bottega Veneta — головних уборів, накидок і суконь з бахромою та спідниць із яскравих шматків тканини.
![]()
![]()
![]()
![]()
Fendi
Якщо Gucci основою своєї лінійки обрав 60-ті, а Dolce & Gabbana зосередився на атмосфері старого Голлівуду, то Fendi, відзначаючи сторіччя із заснування модного дому, зосередився на бурхливих двадцятих.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
«Основи того, як одягаються жінки сьогодні знаходяться у 1920-х роках. Ідеться про сучасність у стилі та ставленні. Є модернізм в одязі, дизайні, оздобленні та мисленні. Ми підійшли до колекції, маючи на увазі ці речі як суміш епох, настроїв і технік — колись і зараз», — зазначив дизайнер у нотатках.
Взявши за основу цю естетику, бренд представив напівпрозорі сукні з опущеною лінією талії, трикотажні сети з мінішортами, м’які халати, сорочки з ременями та легкі спідниці, одягнені зверху брюк. Серед окремих деталей — дрібні квіткові принти, бахрома та багатошаровість.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
