Як це було: другий міжнародний медіаартфестиваль UArt Media Fest на екранах ТРЦ Gulliver
Як це було: другий міжнародний медіаартфестиваль UArt Media Fest на екранах ТРЦ Gulliver

Як це було: другий міжнародний медіаартфестиваль UArt Media Fest на екранах ТРЦ Gulliver

5 жовтня у ТРЦ Gulliver відбувся другий міжнародний медіаартфестиваль UArt Media Fest, проведений у співпраці з компанією MEET FUTURE. Художники з України, Японії, США та ще понад 10 країн світу показали на найбільших фасадних екранах Європи свої роботи, об’єднані темою «Всесвіт в тобі». 

«На цілу годину фасадні екрани ТРЦ Gulliver перетворилися на видовищну артінсталяцію та майданчик для трансляції меседжів художників зі всього світу. Це вкотре підкреслює, що обізнаність міжнародної креативної спільноти про Україну та наші креативні можливості зростає. Ми, як холдер найбільшого медіафасаду Європи, просто не могли не подарувати місту проєкт для становлення Києва як технологічного та креативного центру», — розповіла директорка з маркетингу БФК Gulliver Катерина Жураківська.

Як це було: другий міжнародний медіаартфестиваль UArt Media Fest на екранах ТРЦ Gulliver - Фото 1

Оцінювали роботи учасників професійне журі та топові експерти креативних індустрій, серед яких режисер і продюсер Алан Бадоєв, художник і автор перформансів Ілля Чічкан, режисер анімованих фільмів Олег Маламуж, світловий дизайнер, засновник та артдиректор компаній Expolight та Kabluka Light & Digital Sculptures Микола Каблука,  підприємиця, СЕО та співзасновниця SKVOT Інна Чут, креативна директорка Meet Future Кристина Пальянова,  французький художник і арткуратор Джеремі Оурі, засновниця Digital Arts Blog, арткураторка Кансу Пекер та інші. 

Як це було: другий міжнародний медіаартфестиваль UArt Media Fest на екранах ТРЦ Gulliver - Фото 2

Серед основних критеріїв оцінки робіт були змістовність/сюжет, «насиченість» відеоряду (кількість сюжетних поворотів, змін ефектів), якість реалізації, використання різних стилістичних прийомів та вміння їх комбінувати, наявність унікальних елементів у роботі та загальні враження.

«Перед членами журі стояло непросте завдання: багато робіт, а номінацій лише дві. Під час обговорення ми вирішили запровадити додаткову номінацію, оскільки одна з робіт була надзвичайно сильною. Відео оцінювали за кількома критеріями. У суддівській кімнаті точилися справжні дискусії, адже кожен з нас бачив щось своє у роботах, які нас захопили. Я відзначила для себе кількох конкурсантів і впевнена, що ми ще будемо з ними співпрацювати в майбутньому», — зазначила Кристина Пальянова, креативна директорка компанії MEET FUTURE. 

Переможцями стали три дизайнери з України. Вони отримають грошові гранти на розвиток своєї творчості. Зокрема, 3000 і 1000 доларів за перше і друге місце відповідно, а також можливість співпраці з MEET FUTURE, тобто — представляти свої роботи на найбільших медіамайданчиках світу, у тому числі й ТРЦ Gulliver.

Перше місце посів український моушн-дизайнер Микита Барко, чиї роботи вирізняються глибоким особистісним підходом та художнім виразом. У межах конкурсу Микита представив масштабну артінсталяцію в стилі ілюстрації під назвою «Спогади». 

«У своїй роботі я відмалював і анімував фото України з моєї галереї за 2019–2022 роки, щоб передати свої відчуття, тому і назва роботи "Спогади". Кохаю Київ, кохаю Україну. Впевнений, що кожна робота, яка була представлена цьогоріч на фестивалі, — це вагомий внесок у творче майбутнє нашої країни», — поділився переможець другого UArt Media Fest.

На другому місці опинився відеопродюсер Дмитро Зерницький, який вже понад десять років займається виробництвом графіки, співпрацюючи з міжнародними компаніями для створення рекламного, розважального та інформаційного контенту, що передає ідеї, знання та емоції. Його робота «Зелене світло» символізує свободу ідей від кордонів звичного і буденного. Лиш час і зусилля відділяють химерні ідеї від реальності.

Переможцем спеціальної номінації «Інноваційний підхід» з роботою Silence  став український 3D-дизайнер, який створює візуальні шоу для екранів, Xander Hype. Спеціалізується на поєднанні технологій і художнього збагачення, захоплюючи глядачів динамічними 3D-композиціями, що переносять у світ майбутнього.

Як це було: другий міжнародний медіаартфестиваль UArt Media Fest на екранах ТРЦ Gulliver - Фото 3

UArt Media Fest став яскравою частиною святкування 11-річчя БФК Gulliver. У програмі були зірковий концерт з хедлайнером БЕЗ ОБМЕЖЕНЬ, міжнародний медіаартфестиваль UArt Media Fest, захопливі інтерактиви всередині комплексу, а також велика благодійна складова на підтримку фонду «Твоя опора». 

Як це було: другий міжнародний медіаартфестиваль UArt Media Fest на екранах ТРЦ Gulliver - Фото 4

Источник материала
loader