Потоп на Дорогожичах призвів до зупинки транспорту та метро. Це не вперше
Потоп на Дорогожичах призвів до зупинки транспорту та метро. Це не вперше

Потоп на Дорогожичах призвів до зупинки транспорту та метро. Це не вперше

У Києві стався прорив водопровідної мережі, про що повідомили у КМДА. Внаслідок цього підтопило підземний перехід біля станції метро «Дорогожичі», а саму станцію тимчасово закрили – поїзди проїжджають повз без зупинки.

Рух транспорту вулицею Іллєнка в обох напрямках обмежено.

Подібна ситуація на цій ділянці трапляється не вперше.

Це пов’язано як із загальним станом каналізаційних систем у місті, так і з проблемами зливостоків. Сильні дощі, що пройшли кілька днів тому, лише підкреслили існуючі недоліки у їхній роботі та виявили потребу в оперативних заходах щодо покращення інфраструктури.

Пару років тому, у 2018 році біля станції метро «Дорогожичі» під час дощу затопило автомобільний тунель. Тоді представники міської влади зазначали, що система зливостоків не розрахована на таку кількість опадів.

Однак проблему так і не почали вирішувати та через рік ситуація сталася повторно. Натомість в 2020 році, під час сильних злив, передбачили чергування спеціальної техніки біля станції метро «Дорогожичі» для швидкого реагування на можливі підтоплення.

Працівники гідротехнічних служб комунальних підприємств, підпорядкованих КК «Київавтодор» періодично проводять чистку зливостоків цієї ділянки, проте, як можна помітити, на ситуацію це не впливає.

На те, що ділянка коло метро «Дорогожичі» постійно піддається підтопленням є декілька причин:

  • недостатня пропускну здатність зливостоків
  • застаріла інфраструктуру каналізаційної системи, яка потребує оновлення
  • підвищення рівня води в річці Либідь, що знижує ефективність дощової каналізації.

Ці проблеми стоять гостро не тільки для даної ділянки міста і для цього Києва.

Так більшість дощових колекторів були спроєктовані ще у 1950-1980 роках, як і сама каналізаційна система, у якій прорив може статися у будь-яку хвилину.

Інша глобальна проблема для усього міста — це розміщення малих річок у бетонні колектори, що погіршує ситуацію із дренажем, оскільки зменшує природні можливості для відведення води.

Біля метро Дорогожичі протікає підземна річка Сирець, яка розміщеян у колекторі, що також має вплив на стан каналізаційної системи району і пропускної можливості зливостоків.

  • #Київ
  • #Транспорт

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Источник материала
loader