Олег Кохан, Олексій Сай та Аліна Смишляк-Борода стануть учасниками панелі «Війна і творчість» на ELLE Active Forum
Олег Кохан, Олексій Сай та Аліна Смишляк-Борода стануть учасниками панелі «Війна і творчість» на ELLE Active Forum

Олег Кохан, Олексій Сай та Аліна Смишляк-Борода стануть учасниками панелі «Війна і творчість» на ELLE Active Forum

Уже 26 жовтня в київському UNIT.CITY відбудеться дев’ятий міжнародний ELLE Active Forum, присвячений суспільно важливим темам. Захід проходитиме у форматі серії панельних дискусій, що збирають разом лідерів думок від впливових громадських і ділових організацій для обговорення актуальних соціальних питань. Мета форуму — створити платформу для обміну ідеями, досвідом і найкращими практиками. 

Одна з панелей ELLE Active Forum буде присвячена темі «Війна і творчість».

Учасники дискусії:

Олег Кохан, продюсер театру та кіно, засновник групи компаній SOTA Cinema Group. Продюсер фільмів-учасників і призерів МКФ у Каннах, Берліні, Венеції, Санденсі, Торонто та ін., режисерами яких виступали Кіра Муратова, Роман Балаян, Кшиштоф Зануссі, Отар Іоселіані, Сергій Лозниця та інші. Автор ідеї та продюсер кіноальманаху «Війна очима тварин», в якому вперше в історії українського кінематографа знявся оскароносний актор Шон Пенн.

«Фронт зараз розгортається не лише на військовому полі: є дипломатичний і культурний фронти. Кожен з нас має наближати перемогу щосили, як це роблять наші воїни. А щоб воєнні перемоги були повномасштабними, ми маємо перемогти в серцях і головах лідерів та простих громадян усього світу. І тут військової зброї замало. Нам потрібно усвідомлювати, що зараз ми для себе і для світу маємо ідентифікуватися: розповісти всьому людству, хто ми, звідки, куди йдемо і чого варті. На третьому році війни нам необхідні нестандартні гострі рішення на усіх фронтах, і ефективні культурні стратегії мають відігравати ключову роль».

Олексій Сай, художник, який працює з різними медіа, але найбільше відомий своїм особистим винаходом — практикою Exel-Art. Співавтор української інсталяції I`m Fine на фестивалі Burning Man 2024 (США).

«Нам треба познайомитись із рештою світу якомога краще. Нас можуть не знати, тож нас мають впізнавати — тоді ми виживемо як частина цивілізованого світу. І ця робота тільки починається».

Аліна Смишляк-Борода, директорка з управління репутацією та КСВ Kormotech — компанії, що виготовляє їжу для котів і собак під брендами Мяу!, Гав!, Club 4 Paws, Optimeal. Kormotech — лідер українського ринку та єдина з українських компаній, що входить у топ-50 найбільших світових виробників кормів. У сфері PR працює понад 10 років. Має досвід роботи з побудовою інтегрованих корпоративних комунікацій в галузі FMCG, NGO, виставковому, телекомунікаційному, добувальному, меблевому бізнесі. Дослідниця, співзасновниця науково-просвітницької історичної платформи Spys.

«Інструменти й мета благодійності історично змінювалися. Незмінними залишались її природа і сенс: потреба відчути себе Богом, примножити раціональну вигоду, і найвища, філантропічна реалізувати більшу відповідальність за майбутнє. Саме тому венеційські аристократи підтримували талановитих художників, козацькі гетьмани засновували академії та колегіуми, а українські підприємці ХІХ століття будували лікарні та будинки милосердя. Чому сучасний бізнес інвестує величезні ресурси в соціальні та культурні ініціативи? Перше — він формує для себе безпечне і національно визначене майбутнє. Друге він відчуває свою особливу відповідальність, адже є організмом, найбільш здатним сьогодні її реалізувати. Третє він так само прагне причетності до найважливішого періоду нашої історії».

Під час дискусії учасники обговорять такі питання:

  • Як не дозволити цивілізованому світу втомитися від війни, розв`язаної проти України?
  • Чому важливий нестандартний погляд на війну?
  • Для чого потрібні потужні історії олюднення українців із залученням до їхнього створення зірок світового рівня?

Модераторкою панелі стане Мирослава Макаревич, журналістка, письменниця, багаторічна редакторка та авторка «ELLE Україна».

Гості події зможуть отримати гарантовані подарунки від партнерів форуму. ANSWEAR.UA дарує сертифікат на шопінг номіналом 1000 гривень за стандартним і 1500 грн за VIP-квитком. Крім того, промокод ELLE24 на шопінг від Answear.ua дає додаткові -5% на товари, позначені на сайті червоними цінниками, і -20% на нові колекції, позначені чорними цінниками. Знижки діють на весь асортимент інтернет-магазину ANSWEAR.ua до 6 листопада 2024 року. Промокод є багаторазовим, тому його можна застосувати на необмежену кількість замовлень. Від beauty-партнерів ви отримаєте набір семплів для догляду за шкірою обличчя, тіла та волосся Collistar за стандартним квитком або аналогічний набір мініатюр та семплів за VIP, сертифікати у розмірі 300 грн та 500 грн (стандарт та VIP) від Brocard.

Настрій під час форуму забезпечить німецьке ігристе Latinium.

Стежте за новинами на ELLE.UA та на сторінці форуму, щоб першими дізнатися імена спікерів форуму-2024. Придбати квиток можна за посиланням. Ми також згадуємо, як проходив попередній форум.

Увага!

У разі повітряної тривоги всі учасники форуму мають пройти до укриття цивільного захисту, розташованого на території UNIT.City.


Источник материала
loader