Відкриття Подільсько-Воскресенського мосту для всього транспорту знову відкладається
Відкриття Подільсько-Воскресенського мосту для всього транспорту знову відкладається

Відкриття Подільсько-Воскресенського мосту для всього транспорту знову відкладається

Точна дата повноцінного відкриття Подільсько-Воскресенського мосту наразі ще не визначена, а питання організації руху для громадського та іншого транспорту вирішуватиметься під час завершення робіт. Про це стало відомо з відповіді КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд» на запит «Хмарочоса».

Хоча у серпні директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор повідомляв, що для всього транспорту Подільсько-Воскресенський міст відкриють уже наприкінці жовтня. Найімовірніше, роботи найближчим часом не завершаться і відкриття мосту знову відкладається.

Наприкінці 2023 року міський голова відкрив рух недобудованим мостом лише для одного автобуса. Зараз проїзд дозволяється спецтранспорту, автомобілям екстрених служб і автобусу №111. Тож повноцінний рух мостом повинен розвантажити транспортне сполучення решти міста з житловим масивом Троєщина.

Рух планують відкрити з Троєщини, де трамваї з’єднуються з електричкою. Туди курсуватимуть мінімум два транзитні автобусні маршрути. Автобуси забиратимуть пасажирів з кінцевої зупинки трамваю та електрички і доїжджатимуть через міст на Поділ.

Подільсько-Воскресенський міст є одним з найвідоміших довгобудів столиці. Роботи з його спорудження розпочалися понад 20 років тому, а терміни завершення – переносилися декілька разів. Наприклад, ще під час своєї передвиборчої кампанії у 2014 мер обіцяв відкрити міст протягом двох років. Пізніше Кличко заявляв про відкриття до кінця 2020 року, згодом – до кінця 2021. Вартість будівництва уже становить понад 20 мільярдів гривень.

Офіційно проєкт називають «мостовим переходом», бо це великий комплекс споруд, який включає два мости через Гавань, міст через Дніпро, міст через Десенку, міст через озеро Райдужне, естакади на Трухановому острові та в урочищі Горбачиха, а також чотири багаторівневі транспортні розв’язки.

За планом, через міст пролягатиме Подільсько-Вигурівська лінія метро. Три станції розташовуватимуться на самому мості: «Суднобудівна», «Труханів острів» та «Затока Десенка». Далі метро йтиме під землю. Як зазначає «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд», спорудження тунелю під залізничними коліями здійснюється без перекриття руху залізницею.

Нещодавно інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин показав як виглядає будівництво шляху між Подільсько-Воскресенським мостом і Троєщиною. У травні активісти вже відвідували місце будівництва та звертали увагу, що дорога і колія пролягатимуть на одному рівні – тобто автомобілі зможуть заїжджати на трамвайну лінію.

Також раніше «Хмарочос» розповідав як на з’їзді з Подільського мосту швидкісний трамвай перетворили на звичайний. Лінія швидкісного трамваю була відмежована від автомобільних смуг бетонним бар’єром.

  • #Міст
  • #Подільсько-Воскресенський міст
  • #Транспорт

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Источник материала