30 жовтня у Львові мережа «Сільпо» відкрила новий супермаркет у партнерстві з кіберспортивним клубом NAVI (Natus Vincere).
Серед елементів дизайну є вивіски у вигляді клавіш комп’ютерної клавіатури, касові зони у стилі мікросхем та програмний код із сайту «Сільпо» на колонах магазину.
Також є зображення «Silpo 98», стилізоване під Windows, що символізує рік заснування мережі.
Як пояснила директорка з маркетингу «Сільпо», Катерина Огуряєва, концепція кіберкультури обрана не випадково, адже Львів часто називають неофіційною столицею українського ІТ. Вони мріяли про співпрацю з NAVI, і тепер у супермаркеті є зона, присвячена цьому кіберспортивному клубу.
Під час відкриття відбувся благодійний розіграш лотів: джерсі та прапора NAVI з підписами команди з Counter-Strike 2. Усі зібрані кошти передали на засоби тактичної медицини для підрозділів ГУР, батальйону «Вовки Да Вінчі», бригад «АЗОВ» та 3 ОШБр.
- #Львів
- #Сільпо
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті