Столичні дорожники вирішили відмовитися від гумових «лежачих поліцейських» на користь дорожніх пагорбів з асфальтобетону. Про це Київ ФМ та Вечірньому Києву повідомив Богдан Тимченко, голова служби розвитку Центру організації дорожнього руху.
За його словами, «лежачі поліцейські» виявилися недовговічні в експлуатації. Гума швидко руйнувалася та просідала. Тому розробили нові стандарти, за якими ці пристрої тепер виготовляються з асфальтобетону.
Для примусового зниження швидкості автомобілів також використовують підвищені пішохідні переходи. Однак у Києві їх не так багато через технічні труднощі в експлуатації, стверджує посадовець.
«Конструкція не така проста, як здається, — зазначає Тимченко. — Виявилося, що для таких переходів потрібно додатково вирішувати питання водовідведення, адже перед ними може накопичуватися вода. Це вимагає або встановлення нових дощових колодязів, або іншого способу відведення води».
Він також констатував, що наземні пішохідні переходи, якими зараз дублюють підземні, не створюють додаткових проблем для руху автомобілів. Він навів приклад переходу на перехресті вулиць Богдана Хмельницького та Хрещатика.
«За нашою інформацією, ДТП там не траплялися, а відтак постраждалих пішоходів теж немає. Перехід працює належним чином, і попри занепокоєння автомобілістів, він не створює заторів і не знижує пропускну спроможність», — запевнив Тимченко.
Докладно про різні засоби заспокоєння руху — берлінські подушки, підвищені переходи, чокери, шикани тощо — читайте у цьому матеріалі «Хмарочоса».
- #безпека руху
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті