Цьогоріч Timberland продовжує святкування 50-річчя своїх культових Yellow Boots. З цієї нагоди бренд представляє свою нову глобальну кампанію під назвою «Iconic», обличчям якої стала культова модель Наомі Кемпбелл. У світі, де тренди приходять і йдуть, а бренди витримують випробування часом, Timberland представляє свято позачасового стилю та тривалої спадщини.
Наомі Кемпбелл знялась оголеною лише в легендарних жовтих черевиках, щоб підкреслити автентичність та оригінальність, які є основою кампанії.
Також бренд залучив ще трьох знаменитостей: співака Тедді Свімза, художника Слоуна і модель Кай-Ісайя Джамал.
Випущені в 1973 році, щоб впоратися з суворою погодою в Новій Англії, Timberland`s Orignal Yellow Boot стали іконою хіп-хопу та репу в 90-х, перш ніж утвердитися як класика гардеробу. З кожним кроком ці черевики розповідають історію пригод, сміливості та непохитної відданості до якості. Характерний пшеничний колір, неперевершена майстерність виготовлення та тривалий комфорт зміцнили статус найбільш впізнаваних черевиків у світі, що є свідченням автентичності та міцної спадщини.
Офіційним представником бренду Timberland в Україні є компанія INTERTOP. Взуття, одяг і аксесуари. Нову колекцію можна придбати в офіційних магазинах Timberland та магазинах INTERTOP, на сайті INTERTOP.UA та в мобільному застосунку.