Як пройшов Beauty Tech Day і які проєкти представили стартапи-фіналісти L’Oréal Startup Hub
Як пройшов Beauty Tech Day і які проєкти представили стартапи-фіналісти L’Oréal Startup Hub

Як пройшов Beauty Tech Day і які проєкти представили стартапи-фіналісти L’Oréal Startup Hub

8 листопада у UNIT.City відбувся Beauty Tech Day – фінал програми підтримки українських стартапів L’Oréal Startup Hub. На події фіналісти пітчили свої проєкти, а запрошені експерти виступали з темами, присвяченими можливостям ШІ у сталому розвитку та Beauty Tech. Програма завершилася панельною дискусією на тему «Цифрові інструменти для бізнесу: як технології змінюють правила гри» (спойлер: ШІ все ще не здатен замінити людину) та виступом українського гурту Balkon.

Фінал Beauty Tech DayЗ турботою про екологію, сервіс та доступність: які проєкти представили стартапи-фіналісти L’Oréal Startup Hub

Редакція MC.today розповідає, які винаходи презентували стартапи-фіналісти L’Oréal Startup Hub та які можливості, на думку експертів, відкриває ШІ для індустрії краси. 

Технологія натхненна природою: Melt Water Inc. змінює уявлення про очищення води

Перший фіналіст – засновник стартапу Melt Water Inc. (попередня назва – Melt Water Club) Андрій Осадчий – представив технологію очищення води за допомогою заморожування. У пристроях, створених командою Melt Water Inc., не використовуються фільтри й вони майже не потребують обслуговування.

«Наш підхід натхненний природою. Лід утворює лише чиста вода, брудна – не замерзає. Ми застосували цей принцип у нашому пристрої. Це просто, екологічно й ефективно», – зазначив Андрій Осадчий.

засновник стартапу Melt Water Club (Melt Water Inc.) Андрій Осадчий

Засновник стартапу Melt Water Inc. Андрій Осадчий представив технологію очищення води за допомогою заморожування

Він додав, що метод очищення, що використовує Melt Water Inc., допомагає уникнути пластикових відходів. Адже зазвичай фільтри потребують регулярної заміни і відходи від них еквівалентні близько 600 пластиковим пляшкам, які б одна людина викидала протягом року. 

Компанія Melt Water Inc. створила декілька варіантів пристроїв для очищення води. Користувачі можуть обрати девайс для дому або офісу, який підходить за об’ємом – від 10 до 12 л на добу. Управління приладом здійснюється через мобільний застосунок, де можна перевіряти якість води в реальному часі та контролювати споживання.

«Наші девайси також мають функції для приготування газованої, гарячої або холодної води. І все це в одному пристрої, який легко адаптується під будь-який інтер’єр», – додав Осадчий.

засновник стартапу Melt Water Club (Melt Water Inc.) Андрій Осадчий

Стартап Melt Water Inc. (раніше Melt Water Club) співпрацює вже зі 100 партнерами по всій Україні

Стартап вже успішно співпрацює з понад 100 партнерами по всій Україні, а також розширює діяльність у Європі. У майбутньому Melt Water Inc. планує створити ще більше моделей, щоб задовольнити різні потреби споживачів і мінімізувати екологічний вплив від споживання води.

Економічно і доступно: MeGoElectric UA про розвиток електромобілів 

Ще одним фіналістом проєкту Startup Hub від L’Oréal став стартап MeGoElectric UA, який спеціалізується на виробництві електротранспорту. Представник команди Віктор Далюк презентував електричні самокати, електропаровоз для перевезення дітей, електромобілі для доставки продуктів та вантажний електротранспорт.

представник команди стартапу MeGoElectric UA Віктор Далюк

Представник команди MeGoElectric UA Віктор Далюк

Далюк підкреслив, що компанія виготовляє транспорт під різні запити – від коротких міських поїздок до тривалих логістичних маршрутів. «Ми створили компактний двомісний електромобіль із відкритим дахом, ідеальний  для подорожей в теплу пору, а також вантажний – для великих вантажів. Універсальна платформа дозволяє нам створювати кузови під різні потреби. Максимальна швидкість автомобіля – 100 км/год, що достатньо для міста», – пояснив Далюк.

Він зазначив, що транспорт обладнаний потужним 3-кіловатним мотором із ККД 91%, вагою 100 кг і вантажопідйомністю 200 кг. Електромобіль заряджається від звичайної розетки й підживлювати його можна практично на будь-якій заправці.

«Ми прагнемо зробити електротранспорт економічним і зручним у використанні. Заряджати його особливо вигідно вночі, коли тарифи на електрику найнижчі», – наголосив він.

представник команди стартапу MeGoElectric UA Віктор Далюк

Мета MeGoElectric UA  зробити електротранспорт доступним

Також він звернув увагу на переваги електротранспорту перед автомобілями, що використовують в якості палива бензин – дешевша зарядка та менше шкідливих викидів.

«Наша мета – зробити його доступним для всіх: від малих бізнесів,  які займаються доставкою, до приватних користувачів, які хочуть економити на поїздках», – додав Віктор Далюк.

Знизити витрати та вуглецевий слід: як VanOnGo оптимізує доставку для бізнесу

VanOnGo – ще один стартап, який пройшов у фінал. Він зосереджується на розв’язанні проблем доставки для компаній, що мають власний автопарк або залучають зовнішніх кур’єрів. Команда стартапу створює платформу, яка оптимізує логістику «останньої милі» та зробить її ефективнішою завдяки використанню штучного інтелекту й квантових технологій.

Виступ очільника VanOnGo на Beauty Tech Day

Виступ очільника VanOnGo на Beauty Tech Day

«Наша місія – знизити витрати на доставку, зменшити вуглецевий слід та допомогти компаніям конкурувати із гігантами на кшталт Amazon. Завдяки нашим алгоритмам сервіс доставки налаштовується буквально у два кліки», – зазначив Андрій Голубіцький, який очолює стартап.

Він наголосив, що платформа VanOnGo дозволяє клієнтам відстежувати кур’єра в реальному часі й отримувати інформацію про точний час доставки. Завдяки цьому малі компанії можуть пропонувати рівень сервісу, який раніше був доступний лише великим гравцям, і конкурувати з ними на рівних.

Голубіцький підкреслив, що VanOnGo активно використовує квантові обчислення для складних логістичних завдань, що допомагає швидше будувати оптимальні маршрути для великої кількості замовлень. «Ми зможемо розв’язувати задачі, які нині непосильні для жодної компанії у світі», – додав він.

VanOnGo також працює над екологічними рішеннями, оптимізуючи маршрути для електромобілів і знижуючи викиди. Одним із прикладів успішного використання платформи стала співпраця з L’Oréal, яка використовує VanOnGo для постачання продукції в салони краси.

На завершення Голубіцький зазначив, що VanOnGo працює у 20 країнах і планує й надалі розширювати свою присутність, допомагаючи компаніям із різних секторів підвищувати ефективність доставки та залишатися конкурентоспроможними.

Нагородження представників команди VanOnGo

Нагородження представників команди VanOnGo

Читайте про фіналістів L’Oréal Startup Hub в наших статтях:

  • «Ідея виникла спонтанно після походу в супермаркет»: як українець створив стартап Melt Water Inc. для очищення води
  • «Починали зі старого електроінструменту в гаражі»: як українці виготовляють електричні вантажівки для міської логістики
  • «Найважче – знайти першого клієнта у новій країні»: що відомо про стартап VanOnGo та як він підкорив іноземні ринки
  • «Нам казали, що “копирсатись у смітті” – це несерйозно»: що відомо про стартап Recast Plastic, який виготовляє меблі з переробленого пластику
  • «Вже проаналізували 15 мільйонів відгуків»: що відомо про сервіс Revisior, яким користуються MEEST, «Укрзалізниця», Pandora й не тільки

Зробити перероблення трендом: як Recast Plastic створює меблі з пластикових відходів

Стартап Recast Plastic представив на Beauty Tech Day технологію, що перетворює пластикові відходи на стильні меблі та декор. Він використовує процес замкненого циклу, що включає збір використаних матеріалів, їхнє перероблення та створення нових продуктів. Головна мета проєкту – не лише зменшити пластикове забруднення, а й зробити перероблення трендом.

СЕО Recast Plastic Ольга Левкова

Ольга Левкова зазначила, що продукція Recast Plastic вже використовується в офісах, кав’ярнях і навіть укриттях

«Ми хочемо запропонувати інноваційне рішення для дому, ритейлу та офісів, де пластик отримує нове життя. Це не просто меблі, а поєднання естетики, міцності й турботи про планету», – зазначила СЕО компанії Ольга Левкова. Вона додала, що продукція компанії вже використовується в офісах, кав’ярнях і навіть укриттях, й висловила прагнення, щоб їхні вироби стали частиною міської екосистеми.

Говорячи про співпрацю з L’Oréal, Левкова зазначила, що Recast Plastic може перетворювати відходи б’юті-індустрії, на рекламні стенди або мерч, які привертатимуть увагу до екологічності бренду. Вона наголосила, що можливості компанії дозволяють переробляти до 5 тонн пластику щомісяця, перетворюючи його на естетично привабливі продукти.

СЕО Recast Plastic Ольга Левкова

СЕО Recast Plastic Ольга Левкова

Вчасно реагувати на скарги й утримувати клієнтів: як у цьому допомагає Revisior

Директор з розвитку стартапуRevisior Ігор Волошко представив технологію для збору зворотного зв’язку та управління клієнтським досвідом. За допомогою ШІ вона обробляє відгуки з різних каналів комунікації й надає детальну аналітику через графіки та дашборди. Це допомагає компаніям швидше реагувати на проблеми клієнтів.

Директор з розвитку стартапу Revisior Ігор Волошко

Директор з розвитку стартапу Revisior Ігор Волошко розповів про нову технологію для збору зворотного зв’язку

За статистикою, багато з них після двох-трьох негативних взаємодій перестає користуватися послугами компанії. Revisior своєю чергою збирає зворотний зв’язок з різних точок контакту, інтегрує їх в єдину систему, в якій легко проводити аналіз, та пропонує інструменти для оперативної обробки відгуків. Це особливо корисно великим брендам на кшталт L’Oréal, з яким Revisior співпрацює для підвищення якості обслуговування.

Ігор Волошко розповів, що для бізнесу одного з клієнтів система Revisior зібрала майже 200 тис. відгуків, що дозволило повернути 99% клієнтів, які могли б покинути компанію через негативний досвід. Крім того, час на опрацювання скарг зменшився до однієї години, що значно покращило обслуговування.

«Втрачати клієнтів – неприємно для будь-якої компанії. Ми тут, щоб допомогти», – завершив свою презентацію Ігор Волошко.

Директор з розвитку стартапу Revisior Ігор Волошко

Директор з розвитку стартапу Revisior Ігор Волошко

Як штучний інтелект змінює світ: думки експертів

Свою промову на Beauty Tech Day науковий співробітник у Стенфордському університеті, засновник Startup Stealth і AIT Prague Chapter Марек Мілтнер сконцентрував на темі впливу штучного інтелекту на навколишнє середовище. Він впевнений, що ШІ може допомогти зменшити шкідливі викиди, оптимізувати споживання та покращити роботу відновлюваних джерел енергії.

науковий співробітник у Стенфордському університеті, засновник Startup Stealth і AIT Prague Chapter Марек Мілтнер

Марек Мілтнер впевнений, що ШІ може допомогти зменшити шкідливі викиди

Він наголосив, що для розв’язання екологічних викликів важливо зосередитися саме на трансформаціях у галузі енергетики. Адже на її частку припадає 75% від усіх викидів діоксиду вуглецю.

Керівник відділу AI та Data Solutions в KitelyTech, CEO в DevRain Олександр Краковецький розповів про розвиток ШІ-технологій у сфері Beauty Tech. Як приклад, він згадав компанію IL Makiage, яка з 2019 року інвестує у стартапи, що займаються комп’ютерним зором та алгоритмами рекомендацій. Завдяки цим технологіям клієнти можуть підібрати косметику онлайн та отримати персональні поради. А компанія Perfect створила інструменти для віртуального макіяжу та аналізу шкіри в реальному часі, що дозволяє клієнтам оцінити продукт ще до покупки. «Штучний інтелект змінює правила гри в бізнесі», – додав експерт.

Олександр Краковецький

На думку Краковецького, майбутнє індустрії краси в інтеграції ШІ з комп’ютерним зором

Краковецький підкреслив, що технології ШІ дають кожній людині можливість приміряти окуляри чи одяг віртуально, що робить покупки легшими й цікавішими. На його думку, майбутнє індустрії краси в інтеграції ШІ з комп’ютерним зором, віртуальною та доповненою реальністю, що дозволить створювати більше персоналізованих продуктів.

Він також згадав тренд на віртуальних моделей. Наприклад, компанія Mango використовує їх, щоб швидше виводити продукти на ринок.

«Ці інструменти вже доступні кожному, тому ключовим завданням бізнесу стає пошук цікавих комбінацій технологій, щоб виділитися серед конкурентів», – резюмував Краковецький.

Як ШІ впливає на бізнес: думки експертів з панельної дискусії

На панельній дискусії «Цифрові інструменти для бізнесу: як технології змінюють правила гри» експерти обговорювали, як сучасні технології впливають на бізнес та чи може штучний інтелект повністю замінити людину.

Панельна дискусія «Цифрові інструменти для бізнесу: як технології змінюють правила гри»

Панельна дискусія «Цифрові інструменти для бізнесу: як технології змінюють правила гри»

Спікерами були директорка з маркетингу Megogo Валерія Толочина, директор з розвитку цифрових продуктів Vodafone Україна Сергій Бориславський, віцепрезидент з інженерії Republic Bank Дмитро Лавриненко та директор з маркетингу MC.today та CEO комунікаційної агенції Creators Дмитро Волошин. Модератором панелі виступив менеджер з цифрового маркетингу L’Oréal Україна Роман Самковський. 

Учасники дискусії дійшли спільної думки, що ШІ може значно спростити рутинні завдання та оптимізувати бізнес-процеси, однак він поки що не володіє людською креативністю та здатністю ухвалювати стратегічні рішення. Спікери також розповіли про популярні цифрові інструменти для бізнесу. 

Директорка з маркетингу Megogo Валерія Толочина

Учасники дискусії дійшли спільної думки, що ШІ може значно спростити рутинні завдання

Валерія Толочина зауважила важливість використання мобільних застосунків для залучення клієнтів та підвищення їхньої лояльності. Сергій Бориславський, звернув увагу на популярність чат-ботів, які допомагають швидко відповідати на запити клієнтів і знижувати навантаження на співробітників. Дмитро Лавриненко наголосив на ключовій ролі хмарних технологій, які забезпечують бізнесу гнучкість та можливість швидко масштабуватися. Дмитро Волошин підкреслив значення соціальних мереж і інструментів для автоматизації маркетингу, що дають змогу ефективно просувати бренди та спілкуватися з аудиторією.


Чи можуть косметичні гіганти бути екологічними? Чи справді в Україні немає де сортувати сміття? І як українцям стати більш екосвідомими? Нагадаємо, про це співзасновниця MC.today Віра Ворон раніше говорила з Антоніною Пашніною, спеціалісткою зі сталого розвитку L’Oréal Україна, в межах подкасту «Міць та Світло».

 

Источник материала
loader