Чому мережа «Кібернетики» не «злетіла» в Одесі: співзасновники про досвід у великих містах
Чому мережа «Кібернетики» не «злетіла» в Одесі: співзасновники про досвід у великих містах

Чому мережа «Кібернетики» не «злетіла» в Одесі: співзасновники про досвід у великих містах

Співзасновники техноритейлера «Кібернетики» Сергій Потьомкін та Денис Савченко розповіли про виклики масштабування в Україні та про те, чому їхній бізнес не «злетів» в Одесі і з чого почався новий етап розвитку в Києві.

Сергій Потьомкін, Денис Савченко, колажСергій Потьомкін та Денис Савченко розповіли, чому формат «Кібернетиків» не спрацював в Одесі. Фото: 1 – Сергій Потьомкін, 2 – Денис Савченко

Перший магазин мережі запрацював ще у 2005 році в херсонському ЦУМі. Відтоді ритейлер відкрив десятки точок продажу в різних регіонах України. Якщо в райцентрах концепція надання «сервісу великого міста» мала wow-ефект, то в Одесі цей формат не спрацював.

Магазин у цьому місті відкрили у 2012 році. Тоді співзасновники ритейлера сподівались, що поступово зможуть увійти в місцевий ринок, проте закріпитися в місті не вдалося. Підприємці пояснили в інтерв’ю MC.today, що вхід у мільйонник із форматом, розрахованим на маленькі містечка, був помилкою.

«В Одесі були настільки потужні конкуренти, що на їхньому тлі ми виглядали досить дрібними. Крім того, у нас була дуже низька впізнаваність. Наша концепція не спрацювала», – розповіли Савченко та Потьомкін.

Магазин у цьому місті протримався два роки, проте він був збитковим і його закрили, змістивши фокус на область.

«Цей досвід допоміг нам зрозуміти, що замість того, щоб вливати величезні кошти в маркетинг, краще звернути увагу на інші міста, де можна було б ефективніше масштабуватися», – зазначили підприємці.

Читайте також: Спрацьовує wow-ефект: співзасновники «Кібернетиків» розповіли про масштабування в регіонах

Як великий формат поклав початок новому етапу в розвитку мережі

Новим етапом у розвитку компанії стало відкриття магазина в новому, великому форматі в столичному ТРЦ Lavina Mall. Бізнес-модель наразі тестують та готуються запустити в інших містах.

«Ми хотіли вийти на інший рівень, щоб наш бренд був не лише представленим у Києві, а і впізнаваним. Водночас ми хотіли кинути виклик самим собі – чи зможемо це зробити», – поділились співзасновники мережі.

Магазин «Кібернетики» в Lavina Mal розташувався на площі майже в 1,3 тис. квадратів, а втілили проєкт за рекордні кілька місяців. Це поки що найбільша торгова точка мережі з розширеним асортиментом. Крім смартфонів та комп’ютерної техніки, тут можна знайти приставки, аксесуари для геймерів, розумні гаджети, електроніку для дітей, а також новітні технології для дому. На гостей чекає і чимало інших цікавинок – від розіграшів, подарунків та інтерактивів до можливості просто поспілкуватися з іншими відвідувачами.

Савченко з Потьомкіним відзначили, що вже відчувають брак місця в цій локації, тож розмірковують над ще більшими форматами.

«Продажі динамічно зростають і ця тенденція тішить», – підсумували підприємці.

Нагадаємо, раніше Денис Савченко розповів про те, як мережа «Кібернетики» налаштовує бізнес-процеси, а Сергій Потьомкін – про виклики зростання та подальші плани.

Источник материала
loader