Glovo планує запустити власну соціальну мережу в застосунку
Glovo планує запустити власну соціальну мережу в застосунку

Glovo планує запустити власну соціальну мережу в застосунку

Компанія Glovo тестує в Україні застосунок Glovo Next. За словами Марини Павлюк, генеральної директорки Glovo в Україні, проєкт планують запустити не пізніше Різдвяних свят. Про це вона повідомила в коментарі для AIN.

З новими функціями в додатку користувачі зможуть ділитися рекомендаціями, обраними закладами та іншими вподобаннями. Також буде можливість створювати приватні та публічні списки улюблених ресторанів. Ці функції вже активно використовуються у Барселоні.

Україна не випадково серед країн, де тестується функція Glovo Next. Вона має важливе значення в стратегії розвитку компанії, оскільки влітку 2024 року бізнес Glovo в Україні зріс на 23% порівняно з довоєнними показниками. Крім того, Україна посідає третє місце за розміром ринку для Glovo. А також зараз служба Glovo працює з 12 тисячами партнерів у 38 містах України.

Нагадуємо, що КМДА об’єднала три мобільні застосунки в один.

  • #мобільний додаток

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Источник материала
loader