Український ювелірний бренд вирощених діамантів SOLO for Diamonds представив самобутні та автентичні сережки SOLO by GUNIA Project. Обличчям проєкту стала Катерина Зуєва, чий образ, за словами команди, «ідеально втілює сучасну жіночність, яку бренд прагне транслювати у кожній прикрасі».
Сережки створені спільно з українським брендом GUNIA Project, що популяризує українську культуру не тільки вдома, а й на міжнародній арені. SOLO by GUNIA Project — це символічний зв`язок між минулим, теперішнім і майбутнім.
Вирощені українські діаманти, як символ національної ідентичності, у таких впізнаваних сережках від SOLO by GUNIA Project створені творити добро. SOLO for Diamonds направляє 50% прибутку від продажу сережок на підтримку благодійних ініціатив і допомогу ЗСУ разом із Катериною Зуєвою.