Одеська облрада затвердила оновлену візуальну концепцію регіону. Було розроблено нову бренд-концепцію та айдентику: логотип, фірмовий шрифт і кольори.
Новий бренд Одещини викликав питання серед депутатів. Зокрема, не всі помітили якір на візуальних елементах і в оновленій версії герба, а на зображенні порту видно готель «Одеса» та неіснуючий яхт-клуб, що викликало певні непорозуміння.
Деяким депутатам здалося, що на зображенні — кримське узбережжя, а не Одеське. У відповідь представник команди розробників зазначив, що вони намагалися включити в дизайн все, а також зробили якір «космополітичним».
Арт-директорка проєкту, Крістіна Безвесельна, розповіла, що робота тривала понад рік, і метою було створення «нової візії» та бачення для регіону. Вона також додала, що проєкт не мав фінансування і був ініціативою команди, а більшість візуальних елементів є просто переосмисленням та сучасною подачею айдентики.
Водночас в Одеській ОВА запевнили, що нічого не було змінено з попередніх часів, а лише вжиті заходи, що підсилили та додали впізнаваності Одещині. Додатково було розроблено новий шрифт.
Айдентика буде використовуватися в діловій атрибутиці та сувенірній продукції людьми та компаніями, які мешкають або працюють в регіоні. На сайті адміністрації буде доступне посилання для завантаження елементів.
Це дозволить кожному громадянину, наприклад, створити візитівку чи банер, використовуючи елементи айдентики.
Нагадуємо, що креативна агенція розробила нову айдентику одразу для кількох українських міст.
- #дизайн
- #Одеса
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті