У Києві відбулася знакова подія для української кіноспільноти — презентація оновленої айдентики Національної спілки кінематографістів України та Будинку кіно.
Нова айдентика була створена студентами та студентками курсу Identity Advanced та Graphic Design Medium під кураторством Дані Нестеревича, Олі Кузовкіної та Дмитра Музиченко від Projector – онлайн-інституту креативних і технічних професій. Новий візуальний стиль втілює сучасність, динамічність та прагнення до змін, зберігаючи при цьому повагу до багаторічних традицій українського кінематографу.
У презентації взяли участь Голова Національної спілки кінематографістів України Сергій Борденюк, кінокритик та кінознавець Сергій Тримбач, секретар НСКУ Алік Шпилюк, голова комісії з інформаційної політики НСКУ Валерія Іваненко, а також куратор Projector Даня Нестеревич з студентами курсу, які працювали над брендингом. Модерувала зустріч продюсерка та секретарка НСКУ Ольга Бергман (Бесхмельниціна).
“Змінилися підходи і філософія діяльності спілки. Сьогодні час стрімко рухається вперед і спілка повинна відповідати тим візуальним трендам та складовим, які впливають на її репрезентацію та сприйняття. Це той контекст, коли форма не йде за змістом, а й впливає на змістовну складову діяльності”, — коментує оновлення айдентики Сергій Борденюк.
Під час презентації гості мали змогу дізнатися більше про процес створення нового брендингу та філософію, що стоїть за ним. Студенти Projector поділилися ідеями та викликами, з якими стикалися під час роботи над проєктом.
Розробники айдентик пояснюють, що робота над новими брендингами для НСКУ та Будинку кіно була комплексною, тож вони нерозривні і мають існувати спільно.
Втілювати нову айдентику НСКУ та Будинок кіно планується за допомогою партнерів – SMM-агенції Kolo Marketing.
“У новий рік з новою айдентикою” — такий слоган став символом заходу, підкреслюючи прагнення Спілки кінематографістів України рухатися вперед, формуючи сучасний простір для розвитку кіноіндустрії та плекаючи багаторічні традиції спільноти.