Goldi: український бренд, який підкорює серця
Goldi: український бренд, який підкорює серця

Goldi: український бренд, який підкорює серця

У світі моди, де тренди змінюються із блискавичною швидкістю, існують виробники, які залишаються вірними собі, поєднуючи стиль, якість і доступність. Саме таким є український Goldi. Історія цієї компанії — це історія наполегливої праці, сімейних цінностей і віри у власні сили.

Сьогодні в переліку здобутків бренду є більше 30 бутиків — практично в кожному обласному центрі України, 5 фабрик, власні склади, інтернет-магазин. А покупці, залишаючи про Ґолді відгуки, раз у раз захоплюються різноманіттям колекцій і гарною якістю одягу.

Не стала винятком і найновіша лінійка Fall&Winter Collection — колекція стильного, практичного й комфортного одягу для осінньо-зимового сезону 2024/2025. У ній кожен знайде для себе стильну обновку в актуальних кольорах і дизайнах, створену спеціально для українського клімату.

Як і коли з’явився бренд Ґолді?

На модній арені Goldi з’явився наприкінці ХХ століття у відповідь на великий попит на якісний і стильний одяг. Як нині згадують засновники компанії, — подружжя Червонюків, — усе починалося з однієї швейної машинки в гаражі.

Початковий асортимент складався із простих, але якісних і стильних речей, які швидко завоювали популярність. Успіх дав поштовх до подальшого розвитку. У 1998 році подружжя придбало першу маленьку швейну фабрику, потім ще дві, а далі — й Льонокомбінат у Рівному.

Так маленький сімейний бізнес поступово перетворився на потужне підприємство з виробництвом повного циклу. Тобто кожна вишукана сукня, кожне м’яке та приємне до тіла худі, кожен теплий кардиган із колекції Ґолді цілком і повністю були виготовлені на одному підприємстві — від створення тканини до пошиття речі з неї. Що це дає? Можливість на всі 100 % контролювати якість товару.

Основні принципи роботи Goldi

Від самого початку компанія сфокусувалася на кількох ключових принципах, які зрештою і привели її до успіху.

Ґолді постійно вдосконалюється й розвивається. В перші роки існування засновники компанії об’їздили багато виробництв по всьому світу, де вчилися й переймали досвід. Продовжують цим займатися навіть зараз, коли вже й самі стали для багатьох бізнесменів-початківців наставниками.

Бренд не боїться експериментувати з новими текстурами, формами, дизайнами, втілювати сміливі концепції. Тому в колекціях знайде ідеальне вбрання для себе кожен — і шанувальник стриманого Smart Casual, і поціновувач більш яскравого стилю.

Серед ключових принципів роботи Ґолді — й екологічна свідомість. Останніми роками бренд активно впроваджує на виробництві екофрендлі-технології — від використання відновлюваних джерел енергії до безвідходних виробничих процесів.

Власники компанії радіють, що фабрику в Шепетівці вдалося оснастити сонячними панелями, котельню перевести на екологічне паливо — щепи. Поєднуючи сучасні технології з віковими традиціями обробки вовни, рівненська фабрика створює для бренду одяг, що вирізняється високою якістю та натуральністю.

Goldi: український бренд, який підкорює серця - Фото 1

У чому секрет популярності бренду?

Як у наш час, коли споживачі мають доступ до модних колекцій з усього світу — від люксових до масових брендів, українському Goldi вдається не просто витримувати конкуренцію, а і ставати дедалі більш популярним? Відповідь дають самі покупці, залишаючи про Ґолді відгуки. Це:

  • чудове співвідношення ціни і якості;
  • дизайни, що відповідають актуальним модним тенденціям;
  • улюблена багатьма естетика Street Style;
  • швидке оновлення колекцій.

А ще виробник підтримує тісний зв’язок із клієнтами — комунікує з аудиторією через соцмережі, дослухається до побажань і на основі отриманих відгуків впроваджує зміни. Тому для клієнтів Ґолді кожна покупка у фірмовому магазині бренду — це завжди про вигоду та можливість долучитися до модної спільноти.


Источник материала