PUMA випустила спільну колекцію з Netflix на честь виходу другого сезону серіалу «Гра у кальмари».
«Гравцям, приготуватися! PUMA анонсує нову колекцію, присвячену виходу другого сезону серіалу «Гра в кальмара», що вже зібрав мільйони фанатів перед екраном та 900 мільйонів доларів після релізу першої частини.
У перші 28 днів після прем'єри у серпні 2021 року серіал переглянули понад 111 мільйонів користувачів, що зробило його найпопулярнішим в історії Netflix на той момент», – повідомляється на офіційному сайті PUMA.
Основний акцент співпраці – вуличний одяг, який поєднує в собі легкий спортивний стиль PUMA та культовий ДНК серіалу.
Айтеми колекції продовжують історію шоу, поєднуючи спортивні костюми Т7, велюр, яскраві принти та графіку, яка стала відомою на весь світ. Класичні кросівки з деталями з «червоного світла», «зеленого світла» та культових сходів.
Придбати новинки можна на офіційному веб-сайті бренду.
Джерело фото: Puma