Власники Tesla в США скуповують стікери з написами «Клуб проти Ілона Tesla», «Я купив це, перш ніж Ілон зійшов з розуму», а також зображенням Маска в клоунському гримі й написом «Космічний клоун». За словами Метта Гіллера, власника інтернет-магазину наліпок, в день продається кілька сотень таких стікерів.
Інша власниця інтернет-магазину наклейок, Стейсі Девіс, ділиться, що після виборів продажі подібних стікерів зросли на 800%.
Гіллер розповідає, що власники Tesla дякують йому, бо завдяки наліпкам вони знову почуваються комфортно, їдучи на своїх машинах. Наприклад, жінка, яка купила магніт «Клуб проти Ілона Тесли», поділилася, що їй було соромно їздити на машині після виборів, думаючи про людину, яка стоїть за нею. Зараз Гіллер планує випустити наліпку з написом «Ілон з’їв мого кота», посилаючись на історію про те, що мігранти їдять домашніх тварин в Огайо.
Поки не відомо, чи вплинуть ці наклейки на продажі Tesla, яка залишається лідером на ринку електромобілів у США. Однак очікується, що через посилену конкуренцію від інших виробників та застарілі моделі продажі Tesla у 2025 році знизяться на 7%.
Нагадуємо, що німецькі артактивісти облікували фото Ілона Маска на фоні гігафабрики Берлин-Бранденбург Tesla зі словом Heil.
- #Tesla
- #Транспорт
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті