Сила синергії. Як партнерство стало одним із потужних маркетингових інструментів у моді
Сила синергії. Як партнерство стало одним із потужних маркетингових інструментів у моді

Сила синергії. Як партнерство стало одним із потужних маркетингових інструментів у моді

Згадаймо найбільш хайпові модні речі минулого року. Закладаюсь — за цей час ваші очі вже втомились від численних образів модних блогерок у прозорих балетках від Alаїa чи леопардових джинсах Ganni, ну а сумки Rodeo від Balenciaga та Margaux від The Row або відправились до вашого вішліста, або почали перманентно дратувати. Тепер спробуймо здогадатись, яка саме річ очолювала весь цей модний хіт-парад? За даними аналізу платформи Lyst, у перші три місяці 2024 року всі рекорди світових продажів побила офіційно найдорожча пара взуття від New Balance, створена спільно з Miu Miu. Модель кросівок 530 зі знаковою буквою N та акуратним написом Miu Miu на язичку, вартістю 900 євро, була розпродана онлайн протягом кількох годин після релізу. Саме це взуття не лише стало найбажанішою парою сезону, а й дало поштовх мікротренду на різнокольорові шнурки та розмаїте оздоблення кросівок.

Кросівки, New Balance x Miu Miu

У чому ж полягає секрет успіху? Безумовно, значною мірою вплинуло те, що Miu Miu цьогоріч повернувся на перший щабель рейтингу найуспішніших люксових брендів за версією Lyst та витіснив іспанський Loewe. Проте є ще одна секретна складова — лімітований випуск. Зазвичай будь-яка колекція, створена спільними зусиллями, виготовляється в обмеженій кількості, а це автоматично збуджує інтерес до неї та підвищує попит.

Сила синергії. Як партнерство стало одним із потужних маркетингових інструментів у моді - Фото 1

Кадр з кампейну Etnodim x Nadiia

Згадаймо лишень партнерство H&M з лідерами модного ринку: в день кожного такого релізу перед входом до магазинів утворюється кілометрова черга, а сайт компанії часто видає помилку через зашкалювальну кількість запитів. Це вкотре засвідчує свіжа новина від H&M, який перевипустив найзнаковіші речі на честь двадцятиріччя свого співробітництва. До списку H&M Pre-loved Archives увійшли образи з Maison Margiela, Simone Rocha, Mugler, Marni, Moschino, Lanvin, Balmain та інші. Тож коли такий потужний концерн системно об’єднується з великими брендами, це говорить про значний комерційний успіх. Схема проста, і всі сторони в ній виграють. Головні гравці привертають увагу споживачів один одного, а потенційний клієнт отримує можливість доторкнутись до світу розкоші не за всі гроші світу та придбати річ омріяного бренду вдесятеро дешевше. Загалом партнерство — це завжди своєрідний взаємовигідний обмін. Невеликим місцевим виробникам залучення з боку модного гіганта дає шанс заявити про себе більш широкій аудиторії. Натомість велика компанія може вбачати інтерес в отриманні унікальних новаторських ідей, підході до сталого виробництва або ж експансії на новому ринку. Саме так корпорація adidas прагнула розвинути лінійку adidas originals і підбирала партнера, який би спеціалізувався на денімі та працював за екологічними стандартами. Український бренд Kseniaschnaider виявився для adidas ідеальним союзником: разом вони випустили три колекції, що продаються у магазинах adidas по всьому світу. Мета обох сторін була досягнута: мультинаціональний гігант розширив свою streetwear-лінію, а Kseniaschnaider став широко впізнаваним, здобув багато нових клієнтів і прихильників. Схожі історії успіху відбулися цьогоріч і з іншими українськими дизайнерами. Так, Anna October презентувала спільну колекцію з американською маркою J. Crew, а дизайнерка апсайклінг-бренду Bettter Юлія Пеліпас випустила капсульну колекцію в тандемі з відомим спортивним брендом Fila.

Кадр із лукбука KSENIASCHNAIDER x HVÓYA

Сила синергії. Як партнерство стало одним із потужних маркетингових інструментів у моді - Фото 2

Кадр із лукбука KSENIASCHNAIDER х adidas 

Сила синергії. Як партнерство стало одним із потужних маркетингових інструментів у моді - Фото 3
Кадри з кампейну Better x Fila

Ще один приклад успішного партнерства — участь німецької модної інфлюенсерки Леоні Ханне в роботі української компанії Santa, тобто коли другою стороною виступає не бізнес-структура, а саме людина та її персональний бренд. Команда Santa, що спеціалізується на виготовленні вбрання для вечірок, запросила Леоні створити дизайн окремої капсули. Результат — комерційно успішна колекція грайливих коктейльних суконь, в яких Леоні Ханне позує для фотосесії посеред Парижа, а слідом йдуть тисячі лайків, нових підписників і, відповідно, шалені продажі для Santa.

Кадр із кампейну Santa x Leonie Hanne

За такою ж схемою українські дизайнери об’єднуються і в рамках вітчизняного ринку. Наприклад, одним із найяскравіших кейсів цієї осені стало партнерство бренду Cher’17 і українського ритейлера Intertop. Разом вони не просто виготовили колекцію, а й зняли цілий мінісеріал за мотивами фільму «Диявол носить Prada», який став віральним в тіктоку та інстаграмі за лічені дні. Варто зазначити, що успіх його підсилило і залучення до проєкту співачки Даші Астаф’євої, актора Олексія Вертинського, блогерок Даші Квіткової й Тані Парфільєвої.

Сила синергії. Як партнерство стало одним із потужних маркетингових інструментів у моді - Фото 4

Кадр із лукбука Poustovit x Grie

Отже, можемо відзначити тут подвійну дію: співпрацю між двома брендами й додаткове партнерство із селебріті всередині процесу. Зворушливу творчу роботу презентувала цього літа і Надія Шаповал, а саме — колекцію свого бренду Nadiia World спільно з Etnodim. Мотивами до серії «Хтось когось любить» обрано листування видатних письменниць Лесі Українки та Ольги Кобилянської, а також епоху українського поетичного кіно другої половини XX століття. До колекції увійшли вишивані сукні, сорочки та ексклюзивні аксесуари, дбайливо переосмислені під час вивчення етнографічних прототипів. Об’єднались цьогоріч і Gunia Project із ювелірною компанією Solo for Diamonds: зокрема, випустили декілька прикрас знакової для Gunia Project форми, виконаних з білого золота та оздоблених штучно вирощеними діамантами.

Сила синергії. Як партнерство стало одним із потужних маркетингових інструментів у моді - Фото 5

Кадр із кампейну Gunia Project x Solo for Diamonds

Усі ці історії доводять, що при обміркованому підході й виборі партнера для спільної роботи ми здатні підсилювати один одного. Власне, в цьому і полягає наша сила, а також наочне свідчення, що в моді все відбувається як і в житті: людині потрібна людина.

Сила синергії. Як партнерство стало одним із потужних маркетингових інструментів у моді - Фото 6

Anna October x J.Crew


Источник материала
loader