Штучному інтелекту в Дії можна буде поскаржитися на держслужбовців
Штучному інтелекту в Дії можна буде поскаржитися на держслужбовців

Штучному інтелекту в Дії можна буде поскаржитися на держслужбовців

Штучному інтелекту в Дії можна буде поскаржитися на держслужбовців - Фото 1

У мобільному застосунку Дія незабаром з’явиться віртуальний помічник на основі штучного інтелекту, який вислуховуватиме скарги на роботу державних установ.

«У Дії буде ШІ-помічник, до якого українці звертатимуться, якщо виникнуть проблеми під час взаємодії з державою», — повідомив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.

З помічником можна буде спілкуватися голосом. Він вислухає скаргу та визначить, яке міністерство відповідає за звернення, і перенаправлятиме скаргу туди, уточнив Федоров на презентації AI Center of Excellence, повідомляє Інтерфакс-Україна.


У Дії зараз уже працює ШІ-чатбот «Наталка», який допомагає партнерам, котрі хочуть інтегрувати сервіси.

«Ми поставили перед собою мету — до 2030 року ввійти у трійку країн світу за рівнем інтеграції та провадження ШІ-рішень», — додав міністр.

  • #Дія
  • #Штучний інтелект

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Источник материала
loader