/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fedd8ff5eb8ae321a877533c8f1475d34.jpg)
Який вигляд має відновлений фунікулер у Лісабоні, який не працював 120 років
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fedd8ff5eb8ae321a877533c8f1475d34.jpg)
Архітектурне бюро Atelier Bugio спроєктувало лінію фунікулера Graça в Лісабоні, яка з’єднує гористий район Граса з містом. До цього тут між 1893 і 1904 роками існувала інша лінія, однак її закрили через будівництво нової трамвайної лінії між Байша та Граса. І через 120 років, фунікулер повернувся.
Фунікулер має дві зупинки: одну на нижньому рівні на Rua dos Lagares і іншу на верхньому рівні, біля кінця Calçada da Graça. Верхня зупинка розташована трохи нижче оглядового майданчика.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F17dd4a2c8c1bbeeed99436976c73961b.jpg)
Нижня станція фунікулера спроєктована так, щоб гармонійно вписуватися в міське середовище, з’єднуючи його з вулицею через просторий двір. Кабіна складається з двох частин: непрозорої, де розташовані двері та аварійний вихід, і прозорої, з якої відкривається вид на монастир та прилеглий громадський сад.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F1cdb3a5371946bc686fd9a4d5b4a5e5b.jpg)
Сама подорож триває п’ять хвилин і цей проєкт реалізовувався 15 років та коштував сім мільйонів євро. Нагадуємо, що у Лісабоні тестували «суперквартали» без автомобілів.
- #Лісабон
- #Транспорт
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті
