Як стати успішним у співпраці з брендами: покроковий гід для інфлюенсерів
Як стати видимим для брендів: поради для інфлюенсерів
У переважній більшості випадків інфлюенсери помилково вважають, що бренди самі постукають у їх двері з пропозиціями співпраці. Але в умовах сучасного ринку, коли в Instagram налічується мільйони блогерів та інфлюенсерів, це вже не так просто. Навіть ваш якісний контент може лишитися непоміченим. Тому мати медіакіт наразі недостатньо, слід проявляти ініціативу та активно шукати партнерські зв’язки.
Незважаючи на те, що інфлюенсер-маркетинг стає все більш популярним, знайти спільну мову з брендом буває важко. Чи траплялося вам отримувати пропозиції від брендів, які не відповідають вашій аудиторії, або отримувати несправедливу винагороду за свою роботу? Чи, можливо, ви намагаєтесь звернути увагу брендів на себе, але безуспішно? Якщо так, можливо, варто задуматися про ідею пробивного пітчу.
Як обрати бренди для співпраці
Перед тим, як звертатися до компаній, створіть список брендів, з якими ви дійсно хотіли б співпрацювати. Обов’язково проаналізуйте їхню аудиторію в соціальних мережах. Якщо ви не співпадаєте з їхньою цільовою аудиторією, немає сенсу в такій співпраці. Визначте, чи ваша аудиторія збігається з їхньою за віком та інтересами. Проаналізуйте їхні попередні колаборації та які інфлюенсери були залучені, щоб зрозуміти, куди ви могли б вписатися.
Як інтегруватися в бізнес бренду
Із визначеними брендами на прикметі, продумайте, як ви можете працювати разом. Визначте свої сильні сторони: чи то вправне ведення Instagram-сторіс, фотографії, або вміння активно залучати аудиторію. Пам’ятайте, що до кожного бренду потрібен індивідуальний підхід. Конкретизуйте ваші ідеї щодо різних форм колаборації.
Створення пропозиції співпраці
Коли ви зрозумієте, як приносите користь бренду, створіть документ із вашою пропозицією. Він повинен чітко визначати, про що буде співпраця, як ви плануєте її реалізувати й чому вони повинні обрати саме вас. Ця пропозиція демонструє, що ви провели дослідження, зацікавлені у співпраці та готові активно працювати над спільними проектами.
Наприкінці, крім медіакіта, такий документ надасть вам змогу краще оцінити свою роботу й аргументовано обговорити ваші ціни. Перш ніж озвучити свої ставки, ретельно розрахуйте вашу вартість на ринку.
Related Posts:
- Як Revolve змінили гру в інфлюенсер-маркетингу…
- Розширення аудиторії блогу: як залучити міжнародних читачів
- Догляд за шкірою 25 - 30 років
- Оптимальні стратегії Instagram Stories для…
