Вплив «Білого лотоса»: як модні бренди та туристичні локації стали миттєво популярними завдяки серіалу
Вплив «Білого лотоса»: як модні бренди та туристичні локації стали миттєво популярними завдяки серіалу

Вплив «Білого лотоса»: як модні бренди та туристичні локації стали миттєво популярними завдяки серіалу

У шостому сезоні «Білого лотоса» персонажка Вікторія зʼявляється в шовковій сукні-кімоно від Jim Thompson. «Я не думаю, що в такому віці створена для некомфортного життя», — каже вона своєму чоловікові. Відтоді попит на схожі сукні стрімко збільшився, а їхні продажі зросли на 671% тільки за чотири дні, ділиться генеральний директор бренду Франк Канселлоні з WWD.

Вплив «Білого лотоса»: як модні бренди та туристичні локації стали миттєво популярними завдяки серіалу - Фото 1

Видання й підкреслює, що «Білий лотос» чи не миттєво робить більш впізнаваними бренди, з якими співпрацює.

Зокрема, Jacquemus створив для героїні Хлої образ з рожевого боді, прозорої спідниці та капелюха. Launchmetrics зазначає, що така колаборація принесла бренду 1,7 мільйона доларів за показниками Media Impact Value (MIV — метрика, що присвоює справжню грошову вартість маркетинговим стратегіям у друкованих, онлайн-медіа та соцмережах — Ред.).

Вплив «Білого лотоса»: як модні бренди та туристичні локації стали миттєво популярними завдяки серіалу - Фото 2

Сумка Astor Place теж зʼявилася в серіалі — вона принесла Louis Vuitton 4,3 мільйона доларів за MIV. А завдяки аксесуару Bamboo в одному з епізодів Gucci заробив 2 мільйони доларів за такими ж показниками.

Вплив «Білого лотоса»: як модні бренди та туристичні локації стали миттєво популярними завдяки серіалу - Фото 3

Щоб підхопити ажіотаж навколо серіалу, деякі бренди скористалися іншим шляхом — розробили колекції спільно з «Білим лотосом». У капсулі Banana Republic — яскраві принти, натхненні Таїландом, а в лінійці H&M — речі з атмосферою розкішного курортного відпочинку: романтичні сукні та комплекти в стилі бохо.

Вплив «Білого лотоса»: як модні бренди та туристичні локації стали миттєво популярними завдяки серіалу - Фото 4

H&M

Зміни стосуються не тільки модної індустрії — серіал також позитивно вплинув на туризм. 

Готель мережі Four Seasons, на тлі якого розгорталися події першого сезону, повідомив, що його сайт відвідало на 425% більше людей порівняно з попереднім роком, а кількість перевірок доступності номерів зросла на 386%. Медіа The Drum зазначає, що сицилійський готель з другого сезону був повністю заброньований на шість місяців, коли відкрився знову після завершення знімань.

Вплив «Білого лотоса»: як модні бренди та туристичні локації стали миттєво популярними завдяки серіалу - Фото 5

Зауважимо, «Білий лотос» — це сатиричний серіал від HBO, що розповідає про гостей та персонал розкішного курорту. Кожен епізод розкриває, якими є насправді безтурботні мандрівники та привітні працівники, а ще показує, що ховається за ідилічною атмосферою відпочинку.


Источник материала
loader