«Метро на Троєщину – це анекдот». Кияни знову вимагають трамвай з правого на лівий берег
«Метро на Троєщину – це анекдот». Кияни знову вимагають трамвай з правого на лівий берег

«Метро на Троєщину – це анекдот». Кияни знову вимагають трамвай з правого на лівий берег

«Метро на Троєщину – це анекдот». Кияни знову вимагають трамвай з правого на лівий берег - Фото 1

Опубліковано чергову петицію щодо швидкісного трамвая замість метро на Троєщину.

Автор петиції Валерій Михайлович Нагорнов зазначив, що будівництво метро на Троєщину стало справжнім анекдотом для нашого міста.

Автор зазначає, що питання будівництва метро на Троєщину обговорюється вже 40 років, і щороку вартість робіт зростає, а метро досі не побудоване. Тим часом мешканці району не мають швидкого сполучення з правим берегом Києва.

Він пропонує КМДА відмовитися від ідеї будівництва метро і зосередитися на швидкісному трамваї. Маршрут трамвая може пролягати від станції «Райдужна», через Подільсько-Воскресенський міст, вулицю Нижній Вал, Глибочицьку (де потрібно буде відокремити трамвайні колії від автомобільного руху) і вулицю Дмитрівську до залізничного вокзалу.

Серед основних переваг швидкісного трамваю перед метро автор виділяє, що, по-перше, будівництво трамвая коштуватиме в чотири-пять разів дешевше, ніж метро. Крім того, трамвай має таку саму провізну спроможність, як і метро, але час на його будівництво буде значно коротшим.

Як приклад ефективності швидкісного трамвая автор наводить Борщагівський трамвай, який був побудований у 1970-х роках під час активного будівництва житлового масиву. Тоді міська влада обрала дешевший, але не менш ефективний варіант, і цей трамвай функціонує й досі.

Нагадуємо, що взимку 2025 року в нас вийшов матеріал про те, чому метро на Троєщину ніколи не збудують. У ньому ГО «Офіс Трансформації» представила аналітичний матеріал з поясненнями, чому цей проєкт навряд чи реалізують. Зокрема у матеріалі підкреслюється, що через високу вартість будівництва і відсутність фінансування проєкт метро постійно відкладається. Прогнозовані витрати на будівництво однієї лінії метро на Троєщину перевищують два мільярди доларів, що робить проєкт надзвичайно дорогим і складним для реалізації.

  • #Київ
  • #метро на Троєщину

Коментарі:

    Сповіщення: В КМДА хочуть залучити міжнародні інвестиції на будівництво метро на Троєщину. Це буде не перша спроба - Хмарочос
    Mały Sergiusz :
    24 Травня 2025 о 08:15

    Господи, ну який трамвай, у центрі і так тісно, той трамвай одразу на в’їзді на Поділ перестане бути швидкісним, хіба що пустити його між Валами (для чого винищити всю рослинність), але далі на Глибочицькій він все одно втратить швидкість, і це буде не пару кілометрів Жилянської.
    В будь-якому проєкті треба зважати не лише на вартість, а й на окупність та вплив на середовище.

    Увійдіть, щоб відповісти
    Андрій :
    24 Травня 2025 о 13:32

    Посіпаки Вавриша ніяк не вгамуються, так сильно кортить старий порт забудувати, а їм те метро і міст заважають, як кістка в горлі. Тому починаються казки про “дорого”, “не можливо”, довго, та трамвай і метро майже те саме. .

    Увійдіть, щоб відповісти
    Blahodyr Rostyslav :
    24 Травня 2025 о 22:28

    Трамвай ніколи не мав, не має і не матиме такоу саму провізну спроможність як метро. Трамваї не можуть підтримувати такий самий такт, динаміку, довжину, стабільність. Просто не можуть! Ще й трамвай проходить на заході, а не по центру. Що робити східним жителям, не ясно, а якшо зробити трамвай, то назад вже фіг зробиш. І так і вийде, що східні будинки назавжди залишаться відрізаними. І найголовніше. Чомуст ніхто не враховує контактну мережу і габарити. Тунелі по ПМП і з нього не розраховані на висоту контактної мережі, а трамваї швидш за все можуть виявитист завузькими для заготовок платформ (хоч це на відміну від контактної мережі і можна виправити)

    Увійдіть, щоб відповісти
Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Источник материала
loader