/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F193%2Fcd8e732dfa466bb9d23feff08cd429b5.jpg)
На ELLE Active Forum відбудеться панельна дискусія про шляхи масштабування фешн-бізнесу під час війни
У київському UNIT.CITY 7 червня відбудеться десятий ELLE Active Forum — одноденний міжнародний форум, присвячений суспільно важливим темам.
Захід у форматі «Суспільство у часи викликів» — це серія панельних дискусій, яка збирає разом лідерів думок від впливових громадських і ділових організацій для обговорення актуальних соціальних питань. Мета форуму — створити платформу для обміну ідеями, досвідом і кращими практиками, що сприятимуть позитивним змінам у суспільстві.
Одна із спеціальних панельних дискусій, «Як українському фешн-бізнесу масштабуватися?», пройде за підтримки партнера заходу — Райффайзен Банку.
У ній ітиметься про те, що потрібно робити українським модним брендам, щоб успішно розширювати свій бізнес, виходити на нові ринки та нести світу свій культурний меседж. Також експерти обговорять, як залучати інвестиції в український креативний продукт.
У дискусії візьмуть участь такі учасники:
Ірина Данилевська, співзасновниця та СЕО Ukrainian Fashion Week
«Україна та українці не припиняють дивувати світ. І світ fashion у тому числі. Ми — єдина країна в історії індустрії, яка показує приклади масштабування брендів під час війни. Коли з початком широкомасштабного вторгнення внутрішній ринок впав, єдиною можливістю зберегти бізнеси і команди стала участь українських брендів у професійних fashion-подіях за кордоном. Міжнародні сезони Ukrainian Fashion Week та ініціатива Support Ukrainian Fashion представили 69 брендів у 12 країнах Європи. Українські дизайнери не лише вразили світ своєю мужністю, незламністю та талантом, а й розширили географію представлення брендів у різних куточках світу, що сприяло їхньому розвитку, та масштабуванню, попри виклики війни»
Наталія Гуріна, заступниця голови правління Райффайзен Банку
«Українська фешн-галузь має обовʼязково масштабуватись. Це напрям, який активно розвивається навіть під час повномасштабного вторгнення та заслуговує бути відомим в усьому світі! Саме тому Райф підтримує розвиток української моди, що є важливою частиною нашої яскравої української ідентичності!»
Крістіна Бобкова, українська дизайнерка, засновниця бренду жіночого одягу BOBKOVA
«Справжнє масштабування для українського фешн-бізнесу — це не лише збільшення обсягів, а й створення стійкого, впізнаваного бренду зі своєю історією та цінностями. Орієнтація на sustainability виробництва та свідомість гардероба й споживання є запорукою тривалого розвитку»
Тетяна Абрамова, СЕО та засновниця компанії RITO GROUP, брендів RITO та 91LAB
Учасниця рейтингів NV «50 надихаючих лідерок 2024», «100 успішних жінок України 2021», номінантка на національну премію «Жінка України 2025» в категорії «Бізнес Підприємництво».
«У мене правило: "Завжди кажи життю "ТАК", а для бізнесу — «Краще бути кращим, ніж більшим»
Олена Філь, співвласниця українського бренду концептуального одягу Juliya Kros, кандидатка психологічних наук
«Інтелектуальна мода — це потужний голос суспільства, що відображає його цінності та ідеї. Філософія свідомого споживання та інклюзивність в одязі відкривають шлях до масштабування фешн-бізнесу й підвищення якості життя»
Модераторкою дискусії стане головна редакторка ELLE Ukraine Соня Забуга.
Місце проведення заходу — інноваційна локація UNIT.City.
Стежте за новинами на ELLE.UA та на сторінці форуму, щоб першими дізнатися імена спікерів.
Учасники події гарантовано отримають у подарунок журнал ELLE та подарунки від beauty-партнерів ARTDECO та COLLISTAR. Настрій забезпечить німецьке ігристе Latinium.
Традиційно форум також можна подивитися онлайн.
Квитки — за посиланням.
Як проходив попередній форум, можна подивитися за посиланням та у відео.
Частину коштів з продажу квитків організатори спрямують на потреби ЗСУ.
!Увага: у разі повітряної тривоги всі учасники форуму мають пройти до укриття цивільного захисту, розташоване на території UNIT.City.
