/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F201%2F41ac61952ce18d65545071a036f3e265.jpg)
Як це було: десятий ELLE Active Forum
У UNIT.City 7 червня вже вдесяте відбувся ELLE ACTIVE FORUM. Це щорічна подія від ELLE Україна, що об’єднує активних, свідомих, небайдужих. У часи викликів і змін форум залишається простором, де народжуються сенси, підтримка й натхнення.
Цьогоріч тема форуму — «Суспільство в часи викликів». У фокусі — адаптація до нових реальностей, роль жінок у побудові майбутнього, ментальне здоровʼя, інклюзія, штучний інтелект, сила персональних медіа та переосмислення цінностей.
Відкрила подію своєю презентацію на тему «Технології та ШІ: вороги чи союзники?» Тетяна Лукинюк —директорки Google Україна.
Панельна дискусія на тему інклюзивності у контексті війни пройшла за участі Золи Кондур, проєктної менеджерки Ради Європи, Катерини Руссу, громадської діячки та координаторки програм ГО «Правозахисний Ромський центр», Олени Шевченко, голови ГО Insight, та Катерини Приймак, очільниці руху Veteranka. Модерувала панель Наталя Нагорна — військова кореспондентка ТСН.
Про освіту без фільтрів та сучасні виклики у шкільному середовищі поспілкувались під час панельної дискусії Ліна Жигінас, СЕО мережі приватних освітніх закладів КМДШ ВСЕСВІТ, та Соня Забуга, головна редакторка ELLE Україна.
Ще одна панельна дискусія розглянула феномен персональних платформ як нових медіа. До обговорення долучились Наталя Островська, ведуча 1+1 Марафон і ТСН, журналістка та менторка благодійного проєкту «Здійсни мрію» від 1+1 media, та Тарас Березовець, начальник групи звʼязків із громадськістю відділу комунікацій Командування сил ТрО, майор ЗСУ. Модераторкою стала Анна Давиденко — селебриті-маркетинг-менеджерка, співавторка подкасту про PR, слова та сенси «Не під запис».
Представниці української fashion-сфери обговорили, як масштабувати український fashion-бізнес у нових умовах. У панельній дискусії взяли участь Ірина Данилевська, співзасновниця та СЕО Ukrainian Fashion Week, Наталія Гуріна, заступниця голови правління Райффайзен Банку, Крістіна Бобкова, українська дизайнерка, засновниця бренду жіночого одягу BOBKOVA, Тетяна Абрамова, СЕО та засновниця компанії RITO GROUP, та Олена Філь, співвласниця українського бренду концептуального одягу Juliya Kros, кандидатка психологічних наук.
Ольга Дяченко, лікарка Sandler Wellness Center та акушерка-гінекологиня вищої категорії, розказала про голлівудський протокол схуднення та омолодження.
Маріанна Григораш, директорка з бренд-маркетингу групи бізнесів Join UP!™ і SkyUp,виступила з темою «ПодороЖИТИ — це підтримувати себе, щоб підтримувати Україну».
Під час форуму гості могли познайомитись з косметичною продукцією бренду Phyt’s. Від нього, а також від beauty-партнерів Brocard, Artdeco та Collistar вони отримали подарунки.
На стенді ARTDECO гості могли познайомитися з новою колецією «Золотий бриз на Французькій Рів´єрі» та зробити макіяж. Бренд COLLISTAR представив вдосконалену формулу культового антицелюлітного кріо-гелю, а також новий кріоактивний талассо-скраб, який об’єднав справжню спа-процедуру таласотерапії та ароматерапії, вперше поєднавши їх із силою активного холоду.
Пригощав гастрономічний партнер Parkovy Roof Kitchen, настрій забезпечувало німецьке ігристе Latinium, а освіжала артезіанська вода Avalon. За флористичне оформлення відповідали Luve&Co.
Гості мали змогу взяти участь у розіграші від партнерів. Переможці отримали набори косметики від Collistar, Artdeco та Phyt`s. Всі кошти з продажу квитків було направлено на допомогу ЗСУ, а саме на FPV дрони для 71-ої єгерської бригади ДШВ.
