/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F216%2F50fd8f1f6390488ede7f6f6ac28be0a4.jpg)
Hermès випустив перші у своїй історії навушники: особливості та ціна
Компанія Hermès представила перші у своїй історії навушники, створені експериментальним підрозділом Hermès Ateliers Horizons. Про це пише WWD.
Модель надійде у продаж вже цього літа — через десять років після того, як бренд вперше випустив розумний годинник у колаборації з Apple.
Від проектування до обробки шкіри це повністю робота команди Hermès Ateliers Horizons, в яку входять близько 50 осіб. Зазначається, що про технічні характеристики розробники поки що не сказали жодного слова.
Навушники створювалися більше двох років і відрізняються типовою для Hermès високоякісною ручною роботою: вручну прошитою воловою шкірою та металевим оздобленням, натхненною легендарною сумкою Kelly. Новинка виконана в декількох кольорах: naturel, чорний, шоколадний, rouge H та блакитний.
Навушники підтримують як бездротове з'єднання через Bluetooth, так і дротове з'єднання. Створення моделі з унікальним мінімальним дизайном стало справжнім викликом для команди, оскільки бренд прагнув зберегти "оригінальне звучання Hermès".
Вартість виробу – 15 000 доларів. Очікується, що серія навушників буде обмежена. Вони створені не лише як пристрій для прослуховування музики, а й як витончений об'єкт дизайну.
У запуск також увійдуть кубічні динаміки, лакований діджейський стіл з червоного дерева і музичний автомат з дизайном Cheval Néon - над ним працював грецький ілюстратор Еліас Кафурос.
Джерело фото: www.hermes.cn
