Проєкт про мед із замінованих полів здобув перше золото для України на «Каннських левах»
Проєкт про мед із замінованих полів здобув перше золото для України на «Каннських левах»

Проєкт про мед із замінованих полів здобув перше золото для України на «Каннських левах»

Saatchi & Saatchi Ukraine стала першою українською агенцією, що здобула золото на фестивалі «Каннські леви» за проєкт «Мед мінних полів». Команда перемогла в категорії Sustainable Development Goals: Decent Work And Economic Growth.

«Для України золотий Каннський лев — це велике досягнення. Наче відкрити новий рівень складності у грі. Важливо, ця нагорода — додаткова можливість нагадати турбулентному світові — Україна тут, вона бореться не тільки за нагороди, а й за виживання», — зазначив Костя Шнайдер, Chief Creative Director Publicis Groupe Czech Republic and Ukraine. 

Команда Saatchi & Saatchi Ukraine на Каннських левах

Мета проєкту «Мед мінних полів» — привернути увагу до проблеми замінованості України й допомогти з її розмінуванням.

Це лімітований продукт, створений з урахуванням всіх заходів безпеки. Для його отримання команда проєкту скористалась технологіями та природою. На замінованій ділянці поля дрони засіяли медоносні трави, а бджоли, не чутливі до мін, збирали нектар, з якого виготовлявся мед. Задля безпеки бджолярів створили спеціальні вулики й розташували їх на розмінованій території. 

Мед мінних полів

Проєкт про український мед із замінованих полів

Першу партію меду подарували дипломатам і впливовим особам у всьому світі. Також у проєкті беруть участь українські та закордонні партнери, які розповсюджують мед у різних країнах. 

Окрім золотої нагороди, «Мед мінних полів» отримав бронзу в номінації  Creative Commerce: Corporate Purpose & Social Responsibility та потрапив до шортлисту в категорії Titanium.

Проєкт про мед із замінованих полів здобув перше золото для України на «Каннських левах» - Фото 4

Підтримати проєкт можна на сайті. Його створили за підтримки аграрної компанії Kernel та Міністерства закордонних справ України у кооперації з Dronarium Ukraine.

Зауважимо, «Каннські леви» — це один із найбільших та найпрестижніших фестивалів креативності, який щороку відбувається в Каннах. Подія привертає увагу найкращих маркетологів, рекламників та креаторів з усього світу. Вони змагаються та оцінюють найбільш інноваційні та творчі рішення у своїй сфері.


Источник материала
loader