Анна Вінтур йде з посади головної редакторки Vogue, але не залишить Condé Nast повністю
Анна Вінтур йде з посади головної редакторки Vogue, але не залишить Condé Nast повністю

Анна Вінтур йде з посади головної редакторки Vogue, але не залишить Condé Nast повністю

Анна Вінтур офіційно залишає посаду головного редактора Vogue після майже чотирьох десятиліть керівництва американським журналом. Про своє рішення вона повідомила співробітників 26 червня, чим поділилося CNN. Однак це не означає повного завершення її діяльності в компанії Condé Nast: Вінтур продовжить обіймати посади глобального редакційного директора Vogue та головного контент-директора всієї корпорації, повідомляють Vogue.

Нову керівну роль у Vogue US буде визначено як посаду “керівника редакційного контенту”. Вона замінить класичну роль головного редактора, яку Вінтур обіймала з 1988 року. Це кадрове рішення є частиною ширшої структурної реорганізації, яку проводить Condé Nast, адаптуючи свою модель управління до нових умов глобального ринку медіа.

За час свого керівництва Вінтур кардинально змінила обличчя Vogue. Вихід її першого номера в листопаді 1988 року, з ізраїльською моделлю Міхаелою Берку в джинсах на обкладинці, став поворотним моментом для журналу. Він привів до численних нестандартних рішень, які раніше були немислимими для Vogue. 

Вінтур уникала норм провідних модних видань на той момент. Вона почала висвітлювати не лише відомих в “світі високої моди” особистостей, а й представників масової культури та маловідомих, але значущих фігур у мистецтві й суспільстві. Її рішучість зламати шаблони проявилась і в 1992 році, коли Vogue вперше за століття розмістив на обкладинці чоловіка – актора Річарда Гіра разом із його дружиною на той момент, супермоделлю Сінді Кроуфорд. Протягом її каденції видання відійшло від студійної естетики, натомість ввівши фотосесії з природним світлом, на відкритих локаціях та з ширшою тематикою.

“Коли я стала редакторкою Vogue , я прагнула довести всім, хто міг би мене послухати, що існує новий, захопливий спосіб уявити американський журнал моди”, – говорить Вінтур.

Анна Вінтур займалася не лише Vogue, а й усіма іншими виданнями Condé Nast на посаді головного контент-директора з 2020 року. Вона опікується виданнями по всьому світу, зокрема: Vanity Fair, Wired, GQ, Bon Appétit, Condé Nast Traveler та Architectural Digest. Вона також відповідала за проведення таких заходів, як Vogue World та Met Gala.

На практиці, деякі обов’язки Вінтур не зміняться. Вона й надалі розвиватиме культурні проєкти на кшталт Met Gala, формуватиме концепції майбутніх ініціатив Vogue World, а також збереже особистий вплив над темами, які їй близькі – зокрема театр та теніс.

Пошук нового редакційного керівника для Vogue US розпочато. Це одна з найбажаніших посад у сфері модної журналістики. Передача керівництва дає змогу Вінтур більше зосередитися на розвитку Condé Nast повністю. 

“Зараз я вважаю, що найбільше задоволення отримаю від допомоги наступному поколінню захоплених редакторів виходити на сцену з власними ідеями, підкріпленими новим, захопливим поглядом на те, якою може бути велика медіакомпанія. І саме таку людину нам зараз потрібно шукати на посаду керівника відділу кадрів для американського Vogue”, – підсумовує колишня головна редакторка Vogue US.

Зараз зумери активно використовують штучний інтелект замість стилістів. Після запуску функції шопінгу в ChatGPT молодь почала масово звертатися до ШІ за порадами щодо одягу й аксесуарів. Це створює нові виклики для традиційної модної індустрії. Експерти прогнозують, що зростання впливу таких цифрових інструментів змінить підходи до стилю, комерції та навіть редакційного контенту в глянцевих журналах.



Источник материала
loader