/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F201%2F6d3a01b1778b53476b4b64f56ab2d5ef.png)
Найтрендовіші прикраси на літо-2025 у колекціях українських брендів
У холодну пору в нашому арсеналі з’являється чимало модних прийомів, які можуть умить урізноманітнити образи — від багатошаровості до гри з фактурами та поєднаннями теплих аксесуарів. Утім що ж робити влітку, коли, навпаки, єдине бажання — залишити в стилізації якомога менше одягу, щоб легше пережити спеку? У цьому випадку найкращим рішенням стають прикраси. Невеликі деталі у вигляді підвісок, браслетів чи сережок працюють як виразні акценти, що одразу ж роблять навіть найбанальніший образ дещо цікавішим. Вони не перевантажують, але додають стилю глибини й характеру — саме те, що потрібно для лаконічних літніх комбінацій.
У новому сезоні українські бренди переосмислили прикраси в різних інтерпретаціях: від морських мотивів до спогадів з дитинства чи відсилань до інших культур. Далі зібрали для вас добірку найстильніших із них, які точно стануть незамінними у вашій літній капсулі.
KOLOMATSKA
Бренд авторських прикрас KOLOMATSKA презентував соціально-екологічний проєкт «Каштанова Алея», спрямований на озеленення столиці та поглиблення зв’язку мешканців з містом. Проєкт реалізується за медіапідтримки ELLE Україна та передбачає висадку 30 дерев каштана Бріотті у Києві. Увесь прибуток від продажу ексклюзивних медальйонів буде спрямовано на реалізацію цієї ініціативи. Один придбаний медальйон — одне посаджене дерево каштана для Києва.
30 прикрас для проєкту були виготовлені з перероблених прикрас, зібраних у межах внутрішньої апсайклінг-програми бренду. Такий підхід, зокрема, дає друге життя наявним матеріалам і сприяє зменшенню кількості відходів.
BOBKOVA
Героїня нової колекції BOBKOVA вирушила в подорож містами, що є знаковими для бренду, прокладаючи власний маршрут між історичною Флоренцією, запальною Марбельєю та рідним для дизайнерки Києвом. Триптих із міст перегукнувся з різним вбранням, водночас поєднаним концептом колекції «Мавка».
До кожної подорожі героїня взяла унікальні прикраси, що інспіровані темою мавки: сережки з барокових перлів і підвіски у формі русалки. Усі вони поєднуються з рештою вбрання, немов природний ландшафт, де жодна частина не бореться за увагу, а співіснує в органічності.
«Ні грама драми»
Бренд «Ні грама драми» презентував колекцію підвісів у формі літер. У новій лінійці — 26 прикрас, що складаються в персональний алфавіт кожного. Ідея колекції полягає у переосмисленні традиційного підходу, коли головна літера — лише про ім’я. У «Ні грама драми» літера — це більше: спогад про місто, що стало точкою змін, про улюблену страву, людину чи суперсилу. L як Lviv, B як Balance чи Brave, C як Cheeseburger.
«Алфавіт, де всі літери належать тобі — це про свободу обирати свої символи. Про те, що кожна літера стає головною в історії, яку ти пишеш щодня», — поділилася Стефанія Сагайдак, співзасновниця бренду.
SOVA x Anna October
Ювелірний дім SOVA та бренд Anna October створили спільну колекцію, яка стала запрошенням до Pleasure Garden. Це не фізичне місце, а стан, коли червоніє вишня, блищить шовк, а каблучка на пальці нагадує: радість — не винагорода, а звичка. Ці прикраси не лише про моменти, на які чекаєш, а про ті, які створюєш власноруч, кажучи собі «так».
Провідним мотивом у колекції стали квіти, викладені з кристалів — орнамент, що червоною ниткою проходить крізь дизайни Anna October. Для квітів ювеліри SOVA використали найбільш надійний спосіб закріплення каміння — коли золото делікатно огортає та підкреслює кожен камінь з усіх боків. Ще одна лінія колекції — це лаконічні вироби з жовтого золота — відкриті структурні кольє, браслети, сережки-конго, каблучка та кафа. Деякі прикраси оздоблені щільним розсипом каміння, інші — м’яким градієнтом з діамантів.
CHEGO
Новий дроп бренду CHEGO (читати як [чéго]) натхнений літом, проведеним у бабусі в селі. У ньому представлені чотири основні образи: качка, полуниця, троянда та метелик. Качечка — це символ легкості та радості. Вона нагадує про ті дні, коли ми запускали іграшкових каченят по воді, плескалися у ставку й безтурботно сміялися. Полуниця та троянда натомість відсилають до спогадів про дачу та літо в селі, а також бабусин сад і аромат літніх вечорів. А ось метелик у цій колекції ніби намальований дитячою рукою — трохи недосконалий, але живий. Він відтворює те, як у дитинстві ми бігали за цими тендітними створіннями, завмирали від захоплення, коли вони сідали на руку, і мріяли, дивлячись, як вони злітають у небо.
SAGE
SAGE презентував свою першу прикрасу — Ceramic Shell, що стала втіленням літніх спогадів і внутрішнього спокою. Ідея прикраси виникла з особистої історії: засновниця бренду привезла з подорожі мушлю, яка нагадувала про медитативні ранкові прогулянки біля моря, — і згодом саме вона перетворилася на талісман бренду.
Ceramic Shell — це лаконічна глиняна підвіска, яку можна носити з будь-чим: від лляних сорочок до топів зі сміливими вирізами. Модель доступна в кількох відтінках — від молочного до темного шоколаду — та зі шнурками різної довжини, що дозволяє змінювати стиль залежно від настрою.
Grains de Verre
Silky Tales — нова лінія прикрас бренду, що звертається до східної естетики через форми та текстури. Її центральним елементом стала діадема Dalida — головний убір із витонченою арабескою. Іконічна підвіска-хрест Lullaby була представлена в новій палітрі кольорів: насиченому зеленому, персиковому та темно-коричневому. Бестселер бренду — сережки Ewer — повернувся у лаконічнішій формі. Так, бренд відтворив мінімалістичну, але водночас виразну і впізнавану основу для щоденних образів.
Колекцію було створено вручну з використанням натуральних каменів — тигрового ока, зеленого лазуриту, агату, а також кераміки, латуні й срібла з позолотою. Такий підбір матеріалів надав прикрасам природної фактурності.
After Lucy
After Lucy відкрив новий етап у своїй історії — через колекцію ODYSSEY, що стала символом подорожі в глибини жіночності, витонченості та внутрішньої сили. Бренд, народжений із дитячої уяви, мрійливості й гри, подорослішав, утім не зрадивши себе, а переосмисливши.
ODYSSEY — це прикраси для нашої внутрішньої дитини, яка виросла. Тієї, яка вже знає, як захищати себе, як говорити про свої бажання і як не боятися бути різною. У прикрасах з’явилися форми, які ще вчора здавались несумісними з ДНК бренду: темні відтінки, масивні камені, жорсткіші лінії. Але сьогодні вони — частина еволюції, глибшого діалогу із собою.
VENSA
Нова колекція бренду «Резонанс» — експеримент на межі часу і форми. Це історія про мистецтво минулого, відображене у сучасному баченні кольору та форми.
Колекція поєднує традиції ручної ювелірної роботи та сучасні технології нанесення емалі, зберігаючи при цьому впізнавану ДНК VENSA — делікатну силу, чисті форми, жіночу присутність. До лінійки увійшли каблучки, браслети, сережки, чокер, підвіс та брошки. Всі позиції представлені в золоті та сріблі.
MOTRYCH STUDIO
У літньому сезоні Motrych Studio продовжує вивчати форму як мову відчуттів. Прикраси бренду — це дотик до моменту, що зупиняє час. Серед ключових моделей — каблучки Puddle Ring із плавними лініями, що нагадують легкий потік води — гармонійний та невимушений. Pin Bracelet у формі булавки, що водночас поєднує символ захисту з бунтівною естетикою. А також підвіс Heart Tab Pendant, інкрустований фіанітами, що заворожують мінімалізмом і сяйвом, доречним як для щодня, так і для особливих подій.
