Купальники, шовк, прикраси та взуття: головні новинки від українських брендів
Купальники, шовк, прикраси та взуття: головні новинки від українських брендів

Купальники, шовк, прикраси та взуття: головні новинки від українських брендів

Щотижня ми традиційно знайомимо вас із найцікавішими новинками від українських брендів. Цього разу у фокусі уваги — все, що диктує мода і внутрішній ритм: трендові штани-аладіни, шовкові костюми для спеки, мереживні топи з натяком на 2000-ні, купальники, які перетворюють пляж на подіум, офісний одяг із легким відтінком відпустки, прикраси з глибшим змістом і наймодніші пари взуття, які точно зібрали тисячі збережень у Pinterest.

Ця добірка — своєрідна fashion-навігація, яка допоможе зорієнтуватися у світі української моди та зібрати гардероб на будь-який випадок літа.

KAFIZOVA

Лімітований літний дроп Renaissance — символ переродження, оновлення й тихої сили. Це гімн фемінності: неідеальної, багатогранної, сильної. Колекція натхнена моментом спокою та краси літнього вечора на озері Комо, де м’яке світло торкається шкіри, а повітря наповнене свободою. 

Літня лінійка складається з невагомих суконь, напівпрозорих корсетів, плащів із тенселу, топів, спідниць і шовкових блуз у богемному стилі. Переважають жіночні силуети, які м’яко огортають тіло і дарують комфорт. Палітра кольорів Renaissance — м’яка, майже ефемерна: небесно-блакитний, бежевий, кольори масла, м’яти й орхідеї. Це кольори тиші, дотику й прийняття.

Особливу роль у колекції відіграють металеві деталі — як символ сили та стійкості, а також прозорі елементи, що підкреслюють відкритість і чесність перед собою. Усі речі створені з високоякісних натуральних тканин з акцентом на сталість: віскози, органічного котону, шовку, тенселу, делікатного трикотажу. 

Купальники, шовк, прикраси та взуття: головні новинки від українських брендів - Фото 1

Купальники, шовк, прикраси та взуття: головні новинки від українських брендів - Фото 2

Купальники, шовк, прикраси та взуття: головні новинки від українських брендів - Фото 3

Купальники, шовк, прикраси та взуття: головні новинки від українських брендів - Фото 4

Mint

М’які лінії, пастельні відтінки та ніжне мереживо — у новій літній колекції Éther бренд Mint звертається до внутрішнього світу жінки. Це дроп про відчуття: невагомість ранкового повітря, дотик променів сонця до плеча, тиша, наповнена змістом.

Ключові елементи колекції — шовкові сукні, мереживні оздоблення та драпіровані деталі — ідеально передають філософію легкості та витонченості.

Купальники, шовк, прикраси та взуття: головні новинки від українських брендів - Фото 5

Купальники, шовк, прикраси та взуття: головні новинки від українських брендів - Фото 6

Купальники, шовк, прикраси та взуття: головні новинки від українських брендів - Фото 7

Купальники, шовк, прикраси та взуття: головні новинки від українських брендів - Фото 8

Alará

У розпал літнього сезону український бренд одягу для відпочинку Alará представив капсульну колекцію прикрас з перлами, інспіровану античним міфом про народження богині кохання Венери та однойменною картиною Сандро Боттічеллі.

«У процесі роботи над новою колекцією я занурилась в дослідження міфів Давньої Греції. Їх сюжети нам добре відомі ще зі шкільної програми, але мене цікавив символізм окремих образів. Наприклад, за легендою, Венера народилася з морської піни, а її сльози перетворились на перлини. З того часу і до сьогодні перлини вважаються символом чистоти, гармонії та жіночності», — розповідає креативна директорка бренду Alará Христина Кавицька.

В колекції, до якої увійшли сережки, запонки та підвіски ручної роботи, пані Христина використала перлини незвичної форми.

«Такі перлини стали особливо популярні в епоху Бароко. На відміну від ідеально круглих перлин барокові мають різноманітні форми, що робить кожну прикрасу з ними унікальною. Вони є символом природної краси та нерукотворності. Це дуже співзвучно з концепцією Alará: краса не в досконалості, а в індивідуальності», — додає дизайнерка.

Купальники, шовк, прикраси та взуття: головні новинки від українських брендів - Фото 9

Купальники, шовк, прикраси та взуття: головні новинки від українських брендів - Фото 10

Купальники, шовк, прикраси та взуття: головні новинки від українських брендів - Фото 11

Купальники, шовк, прикраси та взуття: головні новинки від українських брендів - Фото 12

HVÓYA

Працюючи над новим дропом, команда бренду спиралася на паперове мистецтво — ремесло, що ґрунтується на уважності й точності майстра. Чутливе до кожного руху, воно потребує дисципліни та старанності. Першим предметом натхнення став китайський ліхтарик, а точніше, та його інтерпретація, що йде з далекого дитинства. Його обʼєм та повздовжні лінії одразу лягли в образ нових балеток Yuedēng.

«В цьому дропі я хотіла створити для нас новий виклик — пари взуття, які будуть мати обʼємні елементи, щось на кшталт 3D у взутті. Тому чітко розуміла, що доведеться звернутися до нових технологій виготовлення», — ділиться власниця та дизайнерка бренду Сіміч-Моісеєнко Марія. 

До ідеї наступної пари балеток, Silke ballerinas, з обʼємними пелюстками, команду підштовхнули перфоровані квіткові мотиви данської мисткині Silke Bonde. Її роботи буквально дихають крізь папір повітрям та літнім настроєм. Щоб передати його у шкірі, знадобилося пів року для розробки цієї моделі, включно зі створенням нової колодки. 

У парі Geta Mules на дерев’яних підборах HVÓYA повернулися до самого джерела, до дерева, з якого народжується папір, і зробила його опорою силуету, обігравши форму японських Geta. Завершує дроп модель балеток ручної роботи Kvitka в техніці кроше. 

Купальники, шовк, прикраси та взуття: головні новинки від українських брендів - Фото 13

Купальники, шовк, прикраси та взуття: головні новинки від українських брендів - Фото 14

Купальники, шовк, прикраси та взуття: головні новинки від українських брендів - Фото 15

VISHNI

Український бренд повсякденного одягу представляє новий дроп, що став продовженням вже культової для бренду колекції Nudes — ще сміливіший та ще спекотніший. 

Цього літа команда бренду продовжує дослідження теми тілесності, відкритості та природної жіночої енергії. До колекції увійшли купальники з принтом мокрого тіла, ультралегкі рушники з натурального льону, міні та мідісукні, прозорі пляжні накидки та функціональна містка сумка, створена для того, аби вмістити все необхідне в ідеальний літній день. Ключові елементи колекції — тілесна палітра та акцент на справжню красу у простоті та відвертості.

Купальники, шовк, прикраси та взуття: головні новинки від українських брендів - Фото 16

Купальники, шовк, прикраси та взуття: головні новинки від українських брендів - Фото 17

Купальники, шовк, прикраси та взуття: головні новинки від українських брендів - Фото 18

Купальники, шовк, прикраси та взуття: головні новинки від українських брендів - Фото 19

DAR ANN

Продовжуючи зосередженість бренду на креативному, але носибельному одязі в стилі офіс-кор, дроп Summer in the City черпає натхнення у спекотних днях великого міста, сповнених енергії досягати. Колекція уособлює головну героїню, яка встигає насолоджуватись короткими літніми приємностями, водночас активно рухаючись до великих цілей у робочі години та поза ними.

Нова колекція переосмислює корпоративну естетику, додаючи більше літнього настрою, креативу та творчого підходу. Серед ключових елементів — акцентовані плечі, зав’язки-краватки та структуровані силуети. Колірна палітра виходить за межі глибоких відтінків і включає світлі тони, як-от м’ятний та ніжно-блакитний.

«Ця колекція — про ідеальний баланс між креативністю та практичністю, роботою та відпочинком, чуттєвістю та професійністю. Це про прагнення до великого, не забуваючи зупинитись і насолодитись маленькими літніми моментами», — каже Дарія, співзасновниця та креативна директорка DAR ANN Studio.

Купальники, шовк, прикраси та взуття: головні новинки від українських брендів - Фото 20

Купальники, шовк, прикраси та взуття: головні новинки від українських брендів - Фото 21

Купальники, шовк, прикраси та взуття: головні новинки від українських брендів - Фото 22

Купальники, шовк, прикраси та взуття: головні новинки від українських брендів - Фото 23

KATRIA JEWELRY 

Бренд висвітлює важливість теми права і толерантності. «Почуй» — це про те, як важливо чути власне тіло. Відчувати власні кордони та кордони інших людей. Він про те, що треба вчитися чути всіх. Не закриватися, а з розумінням ставитись до своїх прав та прав інших. Форма прикраси символізує захист, а кольори — символ гордості та знак, що чути — важливо. Підвіс створений зі срібла 925 та семи дорогоцінних каменів: гранату, помаранчевого сапфіру, топазу Honey, топазу Rainforest, топазу ice blue, топазу Kashmir та топазу Violac.

Обличчям кампанії став телеведучий Анатолій Єрема — один із перших публічних людей в Україні, який відкрито розповів про свою ідентичність.

«Суспільству все ще важко приймати й чути інших. А люди досі змушені доводити, що мають право на любов, мають право бути різними. Час і активна позиція по захисту своїх кордонів можуть допомогти суспільству зрозуміти їх важливість. На жаль, довгі роки радянських колоній, коли всі мали бути під копірку, не проходять безслідно», — ділиться Анатолій. 

В рамках дропу «Почуй» на сторінці бренду в Instagram Katria ділитиметься особистими історіями різних героїв, аби підтримати голос кожної людини у праві бути собою. Крім Анатолія, своїми історіями поділилися психолог Володимир Станчишин та музикантка й художниця Соломія Середа.

Купальники, шовк, прикраси та взуття: головні новинки від українських брендів - Фото 24

Купальники, шовк, прикраси та взуття: головні новинки від українських брендів - Фото 25

Купальники, шовк, прикраси та взуття: головні новинки від українських брендів - Фото 26


Источник материала
loader