Чому Сідні Свіні критикують через сексуалізацію в рекламі джинсів
Чому Сідні Свіні критикують через сексуалізацію в рекламі джинсів

Чому Сідні Свіні критикують через сексуалізацію в рекламі джинсів

Сідні Свіні стала головною героїнею рекламної кампанії бренду American Eagle, проте акторку розкритикували користувачі в соцмережах. Про це пише The Guardian.

«Сідні Свіні має чудові джинси (оригінал — Sydney Sweeney Has Great Jeans)», — з такою назвою кампанії бренд випустив декілька рекламних відео. 

В одному з них акторка, білявка з блакитними очима, стоїть перед плакатом з власним зображенням і написом «Сідні Свіні має чудові гени (оригінал — Sydney Sweeney Has Great Genes)». «Genes» перекреслюється та замінюється на «jeans».

Така ж гра слів простежується і в іншій рекламі: «Гени (оригінал — «genes») передаються від батьків до нащадків, часто визначаючи такі риси, як-от колір волосся, характер і навіть колір очей. Мої джинси (оригінал — «jeans») — блакитні».

Відео також показують, як Сідні Свіні розповідає про свої «джинси», поки камера опускається до її декольте, чи витирає руки позаду джинсів — не без крупного плану оператора. 

Кампанія зібрала змішані реакції в Мережі. Її пов`язують із сексуалізацією, просуванням євгеніки та переваги білих людей, а Vanity Fair пише, що деякі користувачі розкритикували відео за регресивність та приниження жінок. 

Хоч певна частка авдиторії вважає негативні коментарі перебільшенням,  американський бренд уже видалив декілька рекламних відео зі своїх офіційних акаунтів.

Сідні Свіні в рекламі джинсів

Нагадаємо, нещодавно на критику наштовхнулася і виконавиця Сабріна Карпентер. Світлини з обкладинки до її альбому Man’s Best Friend назвали принизливими та сексуалізованими.


Источник материала
loader