/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F274b32be56fc1c0e6439ade69d85ae18.jpg)
У Празі вперше за 40 років відкрили новий залізничний вокзал
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F274b32be56fc1c0e6439ade69d85ae18.jpg)
У столиці Чехії запрацював новий залізничний вокзал «Прага-Бубни», повідомляє Radio Prague.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F4b462d25b8cecc414d4b73f63c986929.jpg)
Сучасна будівля замінила старий вокзал, збудований у 1923 році. Хоча станція Бубни була найбільшою в місті за площею й мала 20 колій, вона десятиліттями обслуговувала лише приміські поїзди та не мала маленьку пропускну здатність. Новий вокзал став першим у Празі за останні 40 років.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fcfe97d55c60fd9f20411ac7f6975a546.jpg)
Стара будівля вокзалу залишилася. Це історично важливе місце: звідси празьких євреїв забирали на депортацію до гетто в Лодзі та Терезіні. Її перетворять на центр пам’яті про Голокост.
Вокзал розташовано в районі Голешовіце, з нього можна пересісти на метро та трамвай. Хаб є частиною запланованого сполучення, що будують із центру міста до аеропорту імені Вацлава Гавела та до передмістя Кладно.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F42ac5fe2b96f6513cfd1be0b0df6513d.jpg)
Головним матеріалом будівлі є залізобетон. Дах із круглими отворами підпирають колони, що забезпечує вдосталь сонячного освітлення. Це один із двох вокзалів у Чехії, де платформи розміщено всередині споруди.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fe31ff7017ebee366d205574991a3928d.jpg)
Завдяки тому, що станція піднята на стовпах, під платформами вдалося передбачити місце для комерції. Магазини почнуть відкриватися невдовзі, з завершенням оздоблювальних робіт.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fa97150cf77297e3adb5584c153cb87a8.jpg)
До платформ ведуть ескалатори та ліфти. На платформах посадили дерева з автоматичним зрошенням.
Надалі до будівлі планують додати ще два вестибюлі, а також підземний перехід.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F2362e7bf409e39d530e52e9ac17c1e17.jpg)
Крім самої будівлі станції проєкт включав будівництво піднятої ділянки — майже кілометр колій пролягає на стовпах, над вулицями міста.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fd33257ee0c6caf2b9083a1d636b4b4c4.jpg)
Наскрізні переходи замінили залізничні насипи, які десятиліттями розділяли квартали міста. Це дозволило, зокрема, ліквідувати завантажений переїзд.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F10b80ad4ab8333a2e109e5dbc5551ba7.jpg)
Будівництво тривало три роки та коштувало приблизно 225 мільйонів євро.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F0efc1196a649f6e56f7ba85bc7be8a49.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F8b1592b083dc1af98a5ccee20c0a9888.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F1553195f9488ee9f2972e1d755ac9c28.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F0e201818903b9ad19ba6d0e47b0fb330.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F7d76524c4f2729c03aa3f5bcb8934962.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F7e4ce61c7a12f4328c76b875f837e81d.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Faa260384a76d5515e60758047aac18d3.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F929853fb19e643f2d5daca5d531e04ee.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F8eb0c558101e282f4cabc2da12fcc7c2.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F35486ddcc9f97d08805b032a1cdf7629.jpg)
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті
