/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fe51ae067abcf927db267f10cbcddc57b.jpg)
Євроколією до Ужгорода зможуть курсувати також електрички зі Словаччини
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fe51ae067abcf927db267f10cbcddc57b.jpg)
Після запуску руху поїздів по євроколії, що сполучить Ужгород з містами Європи, планується розпочати електрифікацію ділянки, повідомив в інтерв’ю ЦТС заступник міністра фінансів Олександр Кава.
Це дозволить електропоїздам зі Словаччини напряму заходити в Ужгород, оскільки стандарти електрифікації та тип струму на суміжних ділянках у нас збігаються: постійний струм напругою 3 кВ.
У перспективі рух на електротязі планують запустити і в напрямку Угорщини, але там система передбачає напругу 25 кВ змінного струму. Доведеться додатково облаштувати нейтральну вставку і використовувати двосистемний рухомий склад.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fd70d7ad7ccbfa84edda41dc90832d0db.jpg)
Проєкт електрифікації ділянки від Чопа до Ужгорода отримав грант у розмірі 23 мільйони євро. Решту 50% вартості профінансують із державного бюджету. Електрифікацію Укрзалізниця спроможна виконати протягом року.
Зараз на ділянці Чоп–Ужгород планують швидкість близько 100 км/год. Після електрифікації швидкість буде вищою. Проєктом передбачено 140 км/год.
За словами Кави, під час відновлення євроколії виникли труднощі з 8-кілометровим відрізком до прикордонного переходу Павлово-Матевце. Маршрут через цей перехід дозволив би скоротити поїздку від Ужгорода до Кошице зі 120 до 90 кілометрів.
Але словацька сторона відмовилася пропускати поїзди з України через цей залізничний перехід.
- #Євроколія
- #Укрзалізниця
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті
