/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F201%2F5a8c4acd9e33718c08a7f2ae2dc6921a.jpg)
MONATIK став обличчям кампанії adidas Originals: нове прочитання культових Superstar
На початку вересня adidas Originals презентував в Україні нову кампанію «Superstar: The Original», обличчям якої став MONATIK. Артист, що вже понад десять років формує музичні й візуальні коди сучасної сцени, уособлює головну ідею бренду — свободу самовираження та вірність власному стилю.
Superstar як символ
У центрі кампанії — культові кросівки adidas Superstar у двох кольорах і спортивний костюм Firebird. Ці моделі не потребують представлення: з баскетбольних майданчиків вони давно перекочували у вуличну культуру й сьогодні знову набувають актуальності в сучасному прочитанні.
MONATIK згадує свої перші Superstar, які з’явилися у нього ще в 14 років: «Вони були на розмір менші, але мені дуже хотілося ходити саме в суперстарах. І тоді широкі шнурки були просто вибухом для всіх бібоїв».
Сьогодні артист знову повернувся до улюбленої моделі, вже в її оновленій версії — з м’якою підкладкою на язичку та комірі для щоденного комфорту.
Стиль поза часом
Для Дмитра справжня «суперзірковість» — це не про сценічні атрибути, а про внутрішнє світло:
«Тренди зникають, але справжній стиль лишається. Він не вимагає підтверджень, він говорить сам за себе. Внутрішня суперзірка кожного з нас яріє і ярітиме, і навіть час не в силах це сяйво забрати».
Від перших кроків у брейкингу до стадіонних шоу танець і ритм залишаються невід’ємними частинами творчості MONATIK. Його концерти — це завжди поєднання енергії, руху та повного занурення у музику.
Кампанія світового масштабу
У візуалах української версії кампанії поруч із Superstar представлений і костюм Firebird — впізнаваний завдяки лаконічному крою та характерним деталям.
«Superstar завжди були більше, ніж просто кросівками, — це символ оригінальності та іскра культурних змін, — підкреслює Енні Барретт, віцепрезидентка з маркетингу adidas Originals. — Ця кампанія не про огляд минулого, вона про нове покоління Originals, які без вагань будують майбутнє».
До глобальної кампанії також долучилися Семюел Л. Джексон, Missy Elliott, JENNIE, Марк Гонсалес, Ентоні Едвардс, GloRilla, Teezo Touchdown та Gabbriette.
Символічний меседж adidas звучить так: «Достатньо одного, перш ніж з’явиться тисяча. Superstars — це ті, хто створює натовп, а не приєднується до нього».
Про adidas Originals
adidas Originals — бренд стилю життя, створений у 2001 році на основі спортивної спадщини adidas. Він поєднує архівні силуети з інноваціями та впливами сучасної молодіжної культури. Культовий логотип Trefoil, що з’явився у 1972 році, носять люди, які формують креативну культуру у всьому світі.
