/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F201%2F00d06ff5daa60ea31afab5286f2e4db7.jpg)
Спогади про окупований Бердянськ та мозаїка Алли Горської в новій колекції Nadya Dzyak
У рамках другого дня Ukrainian Fashion Week нову літню колекцію презентував на подіумі бренд Nadya Dzyak. Цілісна яскрава лінія марки традиційно сповнена жіночних силуетів і впізнаваних спіральних квітів, які цього разу несуть особливі для дизайнерки сенси. Створюючи колекцію цього сезону, Надя Дзяк грілася теплими спогадами про літній відпочинок на півдні України – у Бердянську, нині окупованому.
«Усі свої найсильніші й знакові колекції я придумала, сидячи на пляжі в Бердянську, який зараз, на жаль, окупований росією. Ніде більше я не відчувала такого спокою та гармонії», — ділиться дизайнерка.
Ключовим мотивом колекції стає мушля — природна скульптура, органічне продовження впізнаваних спіралей бренду. Спіраль, що йде вглиб, постає як метафора нескінченного руху та повернення до витоків.
Бердянськ і Азовське море — частина українського ландшафту й морського узбережжя, яке здавна надихало митців. Цього сезону дизайнерка звертається і до творчості видатної української мисткині Алли Горської. Її мозаїка «Боривітер», створена в Маріуполі, яка нещодавно була відновлена в Києві після руйнувань, завданих росіянами, стала джерелом нового символізму: ритм і блакитно-небесні прозорі кольори — нестримний політ і рух вперед — перегукується зі спіралеподібним рухом, символом свободи та енергії. На мозаїці Алли Горської спіралі зображені на крилах сокола.
Дизайнерка використовує нові матеріали і фактури, як-от елементи, вив`язані вручну. На в’язаних топах і сукнях прослідковуються мушлі і ніби каміння, розкидане на піску в рідному Бердянську. Палітрою кольорів колекції в цій клекції править білий, а окреме місце в лінії відведене деніму із ефектом забрудненсоті. Блок деніму складається з джинсових бомберів, жилетів, коротких топів і міді-спідниці з басками.
«Колекція BORYVITER SS’26 від NADYA DZYAK — це поєднання моїх особистих спогадів, українського культурного коду та нашого фірмового почерку бренду, для нас це мова, через яку ми говоримо зі світом», – підкреслює дизайнерка.
