Watsons вчетверте став партнером бекстейдж на Ukrainian Fashion Week
Watsons вчетверте став партнером бекстейдж на Ukrainian Fashion Week

Watsons вчетверте став партнером бекстейдж на Ukrainian Fashion Week

Цьогорічний Ukrainian Fashion Week став справжнім простором креативу, а Watsons — офіційний beauty-партнер події — подбали про те, щоб залаштунки були такими ж стильним, як і подіум.

Watsons уже вчетверте підтримує Ukrainian Fashion Week, демонструючи свою послідовність і прогресивність у партнерстві з найбільш знаковими подіями країни. Це не лише про красу — це про інвестицію в розвиток української модної індустрії, підтримку локального бізнесу та нових імен, які формують майбутнє fashion-культури.

Watsons вчетверте став партнером бекстейдж на Ukrainian Fashion Week - Фото 1

У бекстейдж-зоні на моделей, візажистів і стилістів чекали косметичні новинки з асортименту Watsons — від декоративної косметики до засобів для догляду за шкірою та волоссям. Саме вони допомогли створювати десятки бездоганних образів для модних показів.

Watsons вчетверте став партнером бекстейдж на Ukrainian Fashion Week - Фото 2

Також, мережа підготувала особливу атмосферу: гостей чекала інтерактивна зона, можливість зробити стильні фото у брендованій фотозоні та отримати приємні подарунки від Watsons. 

Watsons вчетверте став партнером бекстейдж на Ukrainian Fashion Week - Фото 3

«Watsons вже традиційно підтримує Ukrainian Fashion Week, адже для нас це не лише партнерство, а й внесок у розвиток української модної індустрії. Ми прагнемо підтримувати талановитих дизайнерів та надихати людей на творчість і самовираження. Попереду ще більше проєктів, які допоможуть зробити світ краси ще доступнішим та яскравішим для наших клієнтів», — відзначають у компанії.

Watsons вчетверте став партнером бекстейдж на Ukrainian Fashion Week - Фото 4

Watsons планує і надалі відкривати нові формати взаємодії з клієнтами на найважливіших культурних і fashion-подіях країни, роблячи світ краси ближчим і різноманітнішим.

Watsons вчетверте став партнером бекстейдж на Ukrainian Fashion Week - Фото 5

AS Watson Group є найбільшим у світі міжнародним роздрібним продавцем товарів для здоров’я та краси, який керує понад 17 000 магазинами під 12 роздрібними брендами на 31 ринках і має близько 130 000 співробітників по всьому світу. У 2024 фінансовому році AS Watson Group зафіксувала дохід у розмірі $24 млрд. Щороку обслуговує понад 5,5 мільярдів покупців за допомогою технологічних платформ O+O (Offline плюс Online).

Watsons вчетверте став партнером бекстейдж на Ukrainian Fashion Week - Фото 6


Джерело матеріала
loader