/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F201%2F80be3ab362f65f1eccd17939256550fb.jpg)
Коли одяг стає мовою любові: дивимося поетичні ролики від Answear
Answear презентує нову версію своєї кампанії «Життя вдягни у те, що цінне» для сезону осінь-зима 2025. Цього разу мова йде не лише про одяг, а й про стосунки, близькість і свободу, які можна передати через рух і танець.
У центрі проєкту — два поетичні ролики, що поєднують хореографію та кінематографічний підхід. У першому, дія якого відбувається в інтер’єрах готелю, біла сорочка Paul Smith і мереживна сукня Twinset стають головними учасниками історії про інтимність. У другому — вовняний плащ Patrizia Pepe перетворюється на символ тепла й емоцій під час танцю серед міського парку.
«Ми прагнули показати, як один елемент гардероба може мати безліч значень — залежно від контексту та того, хто його носить. Так само, як і стосунки між людьми, одяг має свої відтінки і сенси», — коментує Марта Савіцка, директорка з іміджевого маркетингу Answear.
Над проєктом працювала міжнародна команда: режисерка Аді Халфін, відома своїм художнім баченням руху, та хореографка Емілі Леріш, яка створила пластичний діалог між героями. У зйомках взяли участь артисти з міжнародною славою: Матільда Лін (зірка кліпу Гаррі Стайлза As It Was), Девід Лагерквіст, Анжела Віллануева Хара, фіналістка шоу You Can Dance, і Мермоз Мельхіор.
За стилістичне рішення відповідальний головний стиліст Answear Лукаш Вітек, який зробив акцент на преміум-брендах і класичних силуетах, підкресливши їхню емоційну виразність.
Кампанія «Життя вдягни у те, що цінне» стає доказом того, що fashion може бути не лише індустрією продукту, а й мистецтвом розповідати історії, передавати почуття і створювати образи, які надовго залишаються в пам’яті.
