/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F048410b15758e1bc92d8863ba57f2570.jpg)
Deutsche Bahn вперше очолила жінка. Перевізник вже кілька років перебуває в глибокій кризі
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F048410b15758e1bc92d8863ba57f2570.jpg)
Міністр транспорту Патрік Шнідер представив кандидатуру 51-річної Евелін Паллу на посаду нової очільниці Deutsche Bahn, пише DW.
Разом з її представленням, оголосили і новий план для перевізника.
Евелін Палла працює в раді директорів Deutsche Bahn з 2019 року, а з 2022-го відповідає за регіональні перевезення. Також майбутня очільниця склала іспит на машиніста, вона зазначає, що так хотіла відчути, як це — сидіти за кермом локомотива, і краще зрозуміти роботу підлеглих. Представники профспілки працівників залізниці подякували їй за це.
Евелін Палла народилася у Південному Тіролі й розпочала кар’єру у компанії Siemens у Великій Британії. Згодом працювала в Infineon та E.ON у Німеччині та Італії. У 2011 році приєдналася до Австрійських федеральних залізниць (ÖBB), а з 2015 року увійшла до правління компанії. Із 2019 року працює у Deutsche Bahn: спочатку як фінансова директорка міжміських перевезень (DB Fernverkehr), а з 2022-го — як очільниця дочірньої компанії DB Regio, що відповідає за регіональні перевезення.
З новою очільницею також оголошено новий план для перевізника. Міністр транспорту Патрік Шнідер розкритикував попереднє керівництво Deutsche Bahn, зазначивши, що їхне бажання досягти пунктуальності у 75–80% поїздів до 2027 року — було абсолютно нереальним. Натомість міністр поставив ціль на 2029 рік. Ці додаткові три роки дадуть перевізнику час на ремонт старих колій та сигнальних будок, деякі з яких не ремонтувалися десятиліттями.
Нагадаємо, що в серпні «Хмарочос» публікувавстаттю про кризу в Deutsche Bahn. У ній зазначалося, що торік лише 62,5% поїздів прибували вчасно. Серед головних причин такої ситуації – надмірна бюрократія та культура замовчування проблем усередині компанії.
Наразі деякі колії, вузли та навіть сигнальні будки датуються 19 століттям. Багато систем повністю зношені, майже не підлягають ремонту, і зараз настільки застарілі, що непридатні для використання в залізничних операціях з цифровим керуванням, які мають стати стандартними.
Міністр пообіцяв, що нове керівництво Deutsche Bahn дотримуватиметься плану повної реконструкції близько 40 ключових залізничних маршрутів до 2036 року. Зараз уже триває ремонт однієї з найважливіших ліній між Берліном і Гамбургом. Роботи почалися на початку серпня й мають завершитися в квітні. Загальна вартість проєкту вартує понад два мільярди євро.
- #Deutsche Bahn
- #Громадський транспорт
- #Транспорт
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті
