/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F201%2F4adff5b8519138b9d1953bd3c54c1e85.jpg)
Колекція BLUE від FROLOV: особиста історія Івана Фролова про трансформацію і звільнення
Бренд FROLOV представляє нову колекцію BLUE — чуттєве та відверте дослідження вразливості, дуальності та сили трансформації. Це історія виходу з «синього періоду» Івана Фролова — внутрішньої боротьби та зцілення, яка знайшла своє втілення в одязі та новій міфології, що відображає інтимність і театральність, мрію та реальність.
«Для мене ця колекція — це точка звільнення. Я йду далі трансформуючи все що завдавало болю, — в красу, віддаючи її світові без руйнування», — каже Іван Фролов, засновник бренду.
Головним образом BLUE стала стріла — знак фізичної й духовної вразливості. Вона поєднує в собі легенду про ахіллесову п’яту, стріли Купідона та Аполлона, які можуть дарувати любов чи натхнення, а можуть ранити. Цей символ проходить крізь силуети колекції, аксесуари та навіть взуття, створюючи паралель між красою й болем. Саме образ стріли, яка пронизує п’яту, став імпульсом Фролова до створення міфічної складової BLUE та створення пантеону масок з вигаданих створінь: Оленя, Дельфіна та Змієлебідки.
Першим був створений образ магічного оленя — істоти, яку всі намагаються вполювати, але жодна стріла не здатна його вразити. Вони лише застрягають у його голові й перетворюються на роги. Так формується символ його сили: стріли як перипетії долі, що не знищують, а навпаки — роблять його ще могутнішим. Олень стає метафорою незламності та внутрішньої трансформації, де кожна спроба завдати шкоди обертається на новий елемент краси.
Як колись у міфології постали кентаври чи сатири, так у «новій міфології» FROLOV народжується істота Змієлебідка — гармонійна у своїй суперечності. Її шия поєднує пластику ніжності та загрози, уособлюючи дуальність світлого й темного, крихкого й небезпечного.
Третя істота — дельфін, улюблена тварина Івана Фролова, яку дизайнер уявив з хвостом у вигляді серця. Це Тотем любові — символ єдності розуму й серця, що нагадує: будь-який наш рух у світі має народжуватись із любові, поваги та світла.
Колекція містить маски цих трьох створінь, виготовлених з пап’є-маше та кристалів Swarovski. Вони стали головними візуальними героями нової колекції. Ідеї масок були втілені художницею Олександрою Ільницькою під кураторством Марії Квітки.
BLUE — колекція couture to wear, яка містить вечірні образи та водночас повсякденні моделі. Серед ключових рішень — готичні корсети з сатиновою шнурівкою, деконструйовані сукні, спідниці та топи з вінтажного мережива, корсети з стилізованими вікторіанськими панталонами. У колекції з’являються statement сукні-корсети нових силуетів, де шнурівка виступає головним декоративним і символічним елементом. А драматичні силуети підкреслюють пишні міні та максі спідниці зі складними конструкціями, що нагадуюсь криноліни вікторіанської епохи.
Колекція стала фінальною крапкою в «синьому періоді» та водночас — стартом нового етапу. Вона відкриває глядачеві особистий досвід дизайнера, але трансформує його у форму, яка здатна резонувати з досвідом та настроєм кожного. BLUE — це світ, де не існує однозначно добрих чи поганих героїв. Це простір, де крихкість перетворюється на красу, а біль — на джерело натхнення.
