Львівський «Електрон» звинуватили у ненадійності трамваїв. Що вони відповіли?
Львівський «Електрон» звинуватили у ненадійності трамваїв. Що вони відповіли?

Львівський «Електрон» звинуватили у ненадійності трамваїв. Що вони відповіли?

Львівський «Електрон» звинуватили у ненадійності трамваїв. Що вони відповіли? - Фото 1

Містяни помітили відстунітсь на маршрутах Києва трамваїв «Електрон». Київські пабліки пояснили, що це через те, що моделі ненадійні і часто ламаються.

У відповідь на це завод «Електронтранс» заявив, що гарантія на вагони давно закінчилася, а «Київпастранс» сам не закуповує потрібні запчастини.

В офіційній відповіді від Львівського концерну зазначалось, що зараз столиці є 11 таких трамваїв, п’ять із них з 2016–2017 років, ще п’ять з 2018-го і лише один з 2021-го. Під час дії дворічної гарантії вагони обслуговував завод, після її завершення відповідальність перейшла до «Київпастрансу».

Завод не раз пропонував укласти угоду на технічне обслуговування чи інженерний супровід, щоб трамваї справно виїжджали на лінію, але такої угоди не підписали. Окрім цього більшість вагонів потребують середнього ремонту, який роблять кожні 100 тисяч кілометрів пробігу, але КП «Київпастранс» не зверталося до виробника з цього питання.

Також підприємство не закуповувало потрібні запчастини та витратні матеріали, через що неможливо було робити обслуговування вчасно. А ще «Київпастранс» неодноразово затримував виплати, наприклад, оплата за поставлені колісні бандажі у 2020 році відбулася лише через сім місяців, а комплект осей на понад два з половиною мільйони гривень оплатили лише через півтора року. Чотири тендери на запчастини, які проводили у 2021–2022 роках також так і не відбулися. Реальні закупівлі почалися лише наприкінці 2023 року, тому ремонти в депо затягнулися.

Попри відсутність договору, завод безплатно відправляв спеціалістів у депо ім. Шевченка, ремонтував деталі, давав запчастини й навіть передав підйомники в оренду за символічну суму у 100 грн на місяць.

У Львові зазначають, що зараз більшість трамваїв Києва не виходять у рейс через дрібні поломки, так десь потрібна заміна витратників на пантографах, десь пошкоджене скло дверей, у кількох вагонах треба долити гальмівну рідину чи перевірити проводку. Це нескладні роботи, але їх не виконують і через що створюється враження, ніби вагони самі по собі ненадійні.

Також щодо випадків сходження львівських трамваїв із рейок, то офіційні акти підтвердили, що причини були у поганому стані колій та перевищенні швидкості водіями, а не у технічних проблемах вагонів. Усі документи доступні для перевірки.

  • #Громадський транспорт
  • #Київ
  • #Львів
  • #трамваї
  • #Транспорт

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Источник материала
loader