Майстер кутюру: спільна виставка Dior та Alaïa
Майстер кутюру: спільна виставка Dior та Alaïa

Майстер кутюру: спільна виставка Dior та Alaïa

La Galerie Dior та Fondation Azzedine Alaïa об’єднали зусилля, щоб представити виняткову спільну виставку, присвячену Аззедіну Алаї – кутюр’є та колекціонеру, який усе життя захоплювався творчістю Крістіана Діора.

Майстер кутюру: спільна виставка Dior та Alaïa - Фото 1
Сукня Octave Feuillet з колекції весна-літо 1952, Dior Haute Couture
Майстер кутюру: спільна виставка Dior та Alaïa - Фото 3

Ще з дитинства Алаю зачаровували сукні Діора. Він уважно вивчав їх у журналах і намагався відтворити моделі у власних малюнках, прагнучи зрозуміти секрети крою та конструкції. У 1956 році він залишив Туніс, щоб опанувати професію кутюр’є у Франції. Париж став місцем його першого знайомства з атмосферою будинку моди, коли він приєднався до команди Діора за кілька тижнів до показу колекції. Хоча досвід був нетривалим, враження від суконь, що "стояли самі по собі", і від високих стандартів ательє на Авеню Монтень залишилися з ним назавжди.

Майстер кутюру: спільна виставка Dior та Alaïa - Фото 4
Сукня Carmen з колекції осінь-зима 1951/1952, Dior Haute Couture
Ескіз сукні Carmen від Крістіана Діора. Був створений дизайнером і призначений для преси та клієнтів, щоб детальніше проілюструвати остаточний дизайн

Поряд із творчою діяльністю Алая став ретельним колекціонером моди. У кінці 1960-х він таємно почав збирати значущу колекцію, відображаючи спадщину своїх попередників. Dior посідав особливе місце у його збірці – нині близько 600 експонатів зберігає Fondation Azzedine Alaïa. Завдяки співпраці з Dior Heritage, понад сто цих творів вперше представлені у La Galerie Dior.

Майстер кутюру: спільна виставка Dior та Alaïa - Фото 7
Сукня Marcel Pagnol з колекції весна-літо 1952, Dior Haute Couture
Майстер кутюру: спільна виставка Dior та Alaïa - Фото 9

Виставка розкриває не лише смак Аззедіна Алаї, а й ключові складові його стилю: винахідливу лінію крою, розкіш тканин і багатство палітри, техніку, що визначає архітектуру суконь, та гармонійний баланс гардеробу від ранку до вечора. Паралельно Fondation Azzedine Alaïa у Парижі презентує унікальну експозицію, де близько тридцяти моделей Крістіана Діора поєднані з еквівалентною кількістю творів самого Алаї, демонструючи, як спадщина New Look вплинула на творчість легендарного кутюр’є.

Сукня Caracas з колекції осінь-зима 1956/1957, Dior Haute Couture
Модель Рене у сукні Caracas. Фото: Willy Maywald
Майстер кутюру: спільна виставка Dior та Alaïa - Фото 12


Источник материала
loader