Принт, який ми вважали антитрендом, вкотре відроджується завдяки Матьє Блазі й Chanel
Принт, який ми вважали антитрендом, вкотре відроджується завдяки Матьє Блазі й Chanel

Принт, який ми вважали антитрендом, вкотре відроджується завдяки Матьє Блазі й Chanel

Нова лінійка Chanel від Матьє Блазі вкотре спричинила справжній фурор в модній індустрії. Дизайнер, який лише нещодавно перейняв на себе керування будинком, вже вдруге за останні два місяці здивував публіку своїм винятковим підходом та абсолютно свіжим баченням естетики бренду. 

Так, для свого останнього шоу Métiers d’Art дизайнер запросив гостей не до традиційного Grand Palais, де зазвичай проходять покази Chanel, а на атмосферну закинуту станцію нью-йоркського метро. Цей вибір став продовженням його прагнення переосмислити історію дому.

Принт, який ми вважали антитрендом, вкотре відроджується завдяки Матьє Блазі й Chanel - Фото 1

У такому середовищі Блазі зумів поєднати ностальгію з актуальними трендами — і саме тут проявилося його найсміливіше рішення сезону. Новий креативний директор дав другий (а може, вже й третій) подих контроверсійному леопардовому принту. 

Цей візерунок в останні роки мав неабияку популярність серед модниць. Однак із часом, після значного перенасичення, його роль серед актуальних тенденцій значно послабилась, так що чимало модниць вже віднесли принт до списку антитрендів. І, як ми змогли зрозуміти після показу Chanel, — дарма. 

Принт, який ми вважали антитрендом, вкотре відроджується завдяки Матьє Блазі й Chanel - Фото 2

Матьє Блазі зумів запропонувати колись легендарний візерунок у нових фатурах, кольорах і на зовсім інших елементах вбрання. Так, перед нами постали твідові костюми в ніжному карамельному відтінку, пишні невагомі спідниці, доповнені пір’ям і смарагдовими розводами, а також мінімалістичні пальта й витончені капелюшки.

Принт, який ми вважали антитрендом, вкотре відроджується завдяки Матьє Блазі й Chanel - Фото 3

Принт, який ми вважали антитрендом, вкотре відроджується завдяки Матьє Блазі й Chanel - Фото 4

Усе це доводить: у руках Блазі навіть найсуперечливіші мотиви отримують несподівану делікатність та нову силу звучання. Леопард перестає бути гучним акцентом заради акценту — він перетворюється на інструмент підкреслення форми, фактури та характеру силуету. Саме тому в колекції немає звичних кричущих поєднань: замість цього ми бачимо продуману гру відтінків.

Відчуття, що Блазі буквально зняв із леопарда тавро «надто багато» й повернув йому статус візерунка, який може бути універсальним. Його варіації в колекції Chanel — це не реверанс минулому, а впевнена демонстрація того, що тренди можуть відроджуватися, якщо потрапляють у правильні руки.

Принт, який ми вважали антитрендом, вкотре відроджується завдяки Матьє Блазі й Chanel - Фото 5

Принт, який ми вважали антитрендом, вкотре відроджується завдяки Матьє Блазі й Chanel - Фото 6


Источник материала
loader