/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F95c149a0cbe7809816fd5c600ebe6323.jpg)
У Вінниці впроваджують стандарт доступності трамвайних зупинок з Цюриха
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2F95c149a0cbe7809816fd5c600ebe6323.jpg)
У Вінниці оновлюють зупинки за стандартом доступності міста Цюриха. Вже оновили зупинки «Лісопарк» і «імені Олександра Музики», повідомляє «Телеканал Віта».
На «Олександра Музики» уже демонтували старий посадковий майданчик, а тимчасову зупинку перенесли за перехрестя. Робітники знімають старе покриття, щоб підготувати місце для нових бордюрів і плитки.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F278%2Fb1909d49fe6504450bd65efc132047d6.jpg)
На частині майданчика вже встановили спеціальні високі бордюри та поклали тактильну плитку для людей з порушенням зору. Також оновили тротуар.
Для трамвайних і тролейбусних зупинок принцип однаковий — зробити їх зручними й доступними. Різниця лише в типі бордюру. На трамвайних ставлять спеціальний високий 30 сантиметровий бордюр, щоб підніжка трамвая була майже в рівень з платформою.
Власне місто продовжує оновлювати свій трамвайний парк. Уже працюють низькопідлогові трамваї VinWay, а скоро з’явиться перший модернізований Tram-2000 з низькою підлогою. Саме під такі трамваї й перебудовують зупинки. У цьому Вінниці допомагають швейцарські спеціалісти, які передають свої технічні рішення та стандарти доступності.
Директор департаменту транспорту Андрій Сорокін пояснює, що підняття платформ — це не просто ремонт і так адаптують місто для нового транспорту. І коли трамваїв із низькою підлогою стане більше, людям буде простіше заходити — без великих перепадів висоти.
Нагадаємо, що ще у 2006 році місто ухвалило програму «Вінниця зручна для всіх», і відтоді послідовно робить міський простір доступнішим.
Голова ГО «Гармонія» та амбасадорка безбар’єрності Людмила Нецкіна наголошує, що Вінниця підходить до змін комплексно: адаптовує і транспорт, і зупинки. У місті вже є низькопідлогові автобуси, тролейбуси та трамваї VinWay з платформою та відкидним пандусом. Також триває робота над низькопідлоговою вставкою для Tram-2000.
Зараз у місті триває спільна робота зі швейцарськими експертами. Представники Посольства Швейцарії та транспортної компанії Цюриха разом із фахівцями Вінниці аналізують, як покращити пересування містом і як найкраще адаптувати платформи під низькопідлогові трамваї.
- #Вінниця
- #трамваї
- #Транспорт
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті
