Продукти маркуватимуть по-новому
Продукти маркуватимуть по-новому

Продукти маркуватимуть по-новому

Верховна Рада врегулювала загальні принципи і вимоги до інформації про харчові продукти.

Змінили правила маркування харчових продуктів, а також правові та організаційні засади надання споживачам такої інформації, - передають "Українські Новини".

Згідно з документом, його дія поширюється на операторів ринку харчових продуктів на всіх етапах харчового ланцюга і на самі харчові продукти, призначені для кінцевого споживача.

Законопроект передбачає заборону на використання інформації про продукцію, яка може ввести споживача в оману і приписує харчовим продуктам лікувальні властивості.

Вказана заборона поширюється також на рекламу і представлення харчових продуктів.

Обов'язковою для маркування є інформація про інгредієнти, які можуть викликати алергічні реакції або іншу небезпеку для здоров'я споживачів, а також відомості про розморожування раніше замороженої продукції, особливо м'ясної та рибної, що обмежує її подальше використання та впливає на її безпеку й органолептичні властивості.З цієї ж причини автори документа визначили, що необхідно вказувати наявність у харчовому продукті генетично модифікованих організмів (ГМО), якщо їх частка в цьому продукті перевищує 0,9% у будь-якому інгредієнті.При цьому передбачено відхід від вимоги про обов'язкове надання інформації про поживну цінність щодо певних категорій харчових продуктів, які не піддавалися переробці або щодо яких інформація про поживну цінність не є визначальним фактором прийняття споживачами рішень про їх купівлю.

Закон набуває чинності на наступний після його оприлюднення день, а вводитися в дію через шість місяців, крім пункту про використання одиниць виміру Міжнародної системи одиниць при вказівці кількості харчового продукту і пункту про заборону операторам ринку реалізовувати харчові продукти з потужностей без держреєстрації.При цьому харчові продукти, які відповідають вимогам, чинним до набрання чинності цим законом, можуть здійснюватися і реалізовуватися протягом ще трьох років.

Крім того, ці продукти харчування можуть звертатися до настання кінцевої дати споживання або терміну придатності.Київська міська рада заборонила розміщувати рекламу на елементах благоустрою.

Рекламу забороняється розміщувати на зовнішньому освітленні, покриттях площ, вулиць, доріг, тротуарів, на зелених насадженнях, стовпах, лавочках, покажчиках, парканах та опорних стінках.

Источник материала
loader
loader